• Ja echt seriously. Tegenwoordig doet echt iedereen aan zelfverminking? Bij ons op school echt al zo veel mensen, die het dan nog eens op Tumblr en zo plaatsen maar er in het echt absoluut niet over willen praten want zich ervoor schamen en dergelijke.
    Echt, serieus, op het internaat bij ons op school zijn er echt al veel, op Tumblr staat het vol met mensen die aan self-harm doen, zelfmoordneigingen hebben etc. Ik denk serieus dat er een nieuwe hype op komst is & dat die mensen gewoon een zwaar aandachttekort hebben.
    Really, zelfverminking is niet echt om mee te lachen en het is zeker niet stoer ><

    ah juist ja, haat aan zulke mensen. ik weet zeker dat de helft zich niet verwondt en gewoon aandacht tekort heeft. damn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ameera schreef:
    Ik "snap" echt dat sommige mensen die doen, echt beter dan wie dan ook, maar die mensen hebben altijd zwáre problemen. Maar die bij mij op school doen het volgens mij en vele anderen toch maar om aandacht te krijgen --'

    Wat voor de ene niet zwaar is kan voor een ander wel zwaar zijn. Al denk ik dat je wel gelijk heb, met dat aandacht tekort. Dat is gewoon zielig.
    Ach ja, meeste mensen zijn idiote, dus dit was te verwachten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ugh, ik haat dat soort mensen echt heel erg. Sowieso lijkt het wel alsof iedereen een 'rot jeugd' heeft gehad, en het geweldig zwaar heeft. I mean come on.. mensen die het echt hebben worden gewoon niet meer serieus genomen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oppugno schreef:
    Jezus, het is geen schreeuw om aandacht maar een schreeuw om hulp. Mensen die zich gewoon goed voelen gaan zich echt niet pijn doen, weet je wel niet hoe erg de sporen zullen zijn die achter blijven? Denk je nou echt dat die mensjes die iedere dag een plamuurlaag make-up opsmeren, lekker hun lijf gaan verminken door littekens?

    Sorry, maar van zulke topics kan ik nou zo chagrijnig worden >.<

    Lol schat, je moet mij echt niet op die dingen wijzen. Been there, done that. & ja, er zijn mensen die echt hulp nodig hebben maar als PLOTS bijna heel mijn school het gaat doen? dan vind ik het eerder aandachttrekkerij of zo (:

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:17 ]

    Ameera schreef:
    (...)
    Wow oké, dit is pas erg ... Het spijt me van je litteken, omg, dat iemand/meerdere mensen zoiets kunnen doen ;o


    Twee mensen, ze zijn ziek in hun hoofd. Dat is bewezen. Maaroké, ik geef er niks meer om. Als mensen me niet willen om wie ik ben dan is dat maar zo, hun fout.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jezus.. ech tik heb hier zo geen woorden voor. Allen dan dat zulke mensen zwaar en zwaar aandachtloos zijn..

    Hooligan schreef:
    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    De wereld verleschtert als jullie het in de gaten hebben...
    Rare mensen. Oké mss heb je een probleem, heel moeilijk en dan heb ik echt medelijden, maar dat je dat op internet gaa posten? srry dan ben je echt gestoord o.o en heb je aandacht tekort. Mens ga hulp zoeken ofzo en geen aandacht. :8 Iksnap dat ze het moeilijk hebben enzo en dat het niet makkelijk is maar om je zo te gedragen? ....


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Fayan schreef:
    *facepalm* Ik verhuis naar een andere planeet, denk ik :W

    I'm coming with you (cat).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.