• This will explain things.

    Het zijn eigenlijk vijf verhalen apart, die zich door elkaar afspelen. Ik zoek vier meisjes voor vier van de jongens, die allen een ander soort iemand zullen spelen. Hieronder vindt je hoe ze zullen zijn.


    Meisje één. - Louis Tomlinson.
    Louis en zij ontmoeten elkaar per ongeluk, een spontane ontmoeting. Ze is een vrolijk meisje wie One Direction niet kent, gezien ze net verhuisd is vanuit Amerika naar Engeland. Ze is erg geïnteresseerd in Louis.
    Strobe.

    Meisje twee. - Liam Payne.
    Liam en zij zijn al jaren de beste vrienden, eigenlijk al sinds ze klein zijn. Liam zag haar altijd als 'one of the guys' en het was nooit meer dan een vriendschap, behalve wanneer haar beste vriendin hen gaat koppelen.
    Nialltastic.

    Meisje drie. - Zayn Malik.
    Zayn is een rasechte badboy hier, die graag doet en laat wat hij zelf wil, die verliefd wordt op een meisje dat van de bovencatagorie rijk en een kakker is. Gelukkig is zij ook geïnteresseerd in hem, maar haar rijke papa is minder gecharmeerd van hem.
    Nebraska.

    Meisje vier. - Harry Styles.
    Harry ontmoet haar op straat, omdat ze met haar vriendinnen vraagt om een handtekening en een foto. Hij is zo onder de indruk van haar en haar prachtige uiterlijk, dat ze nummers met elkaar uitwisselen, waarvan Harry niet teveel verwacht. Toch wordt hij verliefd op een fan, het meest onverwachte wat hij dacht ooit te doen.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de nieuwe trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol.
    Extra informatie: Dit mag van alles zijn, dingen die jij nog nodig vindt om je personage wat duidelijker te maken. Van familie tot hobby's, tot andere bezigheden.
    Mag ik je waarschuwen?
    Titel?

    Bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga Louis invullen, ofcourse :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    Ik ga Louis invullen, ofcourse :'D


    Ghehe, awesome!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje één.
    Voornaam: Penelope
    Achternaam: Zora
    Volledige naam: Penelope Mary-Grace Garcia.
    Leeftijd en geboortedatum: Penelope is enkele dagen voor kerst geboren. 23 december en telt nu 17 jaar. Ze vindt het een groot nadeel om net voor kerst te verjaren omdat veel mensen haar dan één groot cadeau geven terwijl ze liever allemaal aparte kleine cadeautjes krijgt die ze echt kan koesteren. Ze is echt fan van cadeautjes krijgen, maar geeft er ook graag.
    Uiterlijk:


    Victoria Justice
    Filmpje 1, Filmpje 2
    Extra:
    Penelope kan geen minuut stil zitten, ze gaat één keer in de week met wat vriendinnen naar een dans les omdat ze haar energie soms gewoon kwijt moet en niet omdat ze goed kan dansen want dansen kan ze echt niet. Ze is een ramp op de dansvloer en als ze uitgaat staat ze meestal met al haar mannelijke vrienden aan de bar.

    Penelope is gepassioneerd pianist. Ze heeft dan thuis ook haar eigen witte vleugel waar in een goude kleur haar initialen zijn in gegraveerd. Ze speelt vaak en probeert dan ook te zingen, maar ze zingt nooit wanneer er mensen bij zijn want ze is zeer onzeker ingesteld. Ook speelt Penelope akoestische gitaar, maar daar besteed ze minder tijd aan, maar ook nog steeds vaak.
    Mag ik je waarschuwen? JAA.
    Titel? ik ga eens denken (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Informatie.
    Rol: Meisje 2.
    Voornaam: Severina, maar ze wordt meestal Alma genoemd, ook al is het haar achternaam.
    Achternaam: Alma
    Volledige naam: Severina Catalina Alma.
    Leeftijd en geboortedatum: Severine is geboren op 1 september 1995 en is 16n jaar.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de nieuwe trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol.


    [


    Extra informatie: Dit mag van alles zijn, dingen die jij nog nodig vindt om je personage wat duidelijker te maken. Van familie tot hobby's, tot andere bezigheden.
    Ze is heel goed in sporten, maar ze vindt het helemaal niets. Ze is een creatief meisje en is het liefst aan het tekenen en knutselen.
    Ze woont bij haar moeder, nadat haar ouders toen ze 7 was zijn gescheiden. Ze kon heel erg goed gitaar spelen, maar nadat haar ouders gingen scheiden heeft ze het ingeruild voor de droevige piano klanken en schrijft haar eigen nummers. Ze vindt dat ze niet kan zingen, maar andere zeggen dat ze de stem van een engel heeft.

    Als ze goed bevriend is met iemand verteld ze hem/haar echt alles. Ze gaat voor ze door het vuur en ze betekenen alles voor haar. Ze zou voor haar vrienden heel veel opgeven, want ze weet dat ze niet zonder ze kan..

    Mag ik je waarschuwen? Ja, graag.
    Titel? Crossed timelines.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Meisje 4
    Voornaam: Nicole
    Achternaam: Woods
    Volledige naam: Nicole Mary Woods
    Leeftijd en geboortedatum: 18, 27/7/93
    Uiterlijk:


    Filmpje 1
    Filmpje 2
    Extra informatie: ze zingt, speelt gitaar & piano, en is doet soms modellenwerk. Haar familie/gezin is omgekomen bij een auto ongeluk, waardoor ze terecht kwam in een weeshuis maar na een jaar ging ze al op zichzelf wonen. Ze houd natuurlijk van shoppen, en ze houd van horror films.
    Mag ik je waarschuwen? Graag zelfs =D
    Titel? Ik ga nadenken, als ik een titel weet laat ik het horen :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:37 ]


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Bedaaaaankt! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog meer nodig ? 8D

    Edit: Vast wel, give me a minute.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:47 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Nog meer nodig ? 8D


    Ja hoor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarschuw me als je eraan begint! :Y)
    Oh, ik ga straks waarschijnlijk nog een rol voor het vierde meisje invullen. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil er ook 1 invullen, just tell me which one, hihi. Ik ga het trouwens wel morgen pas doen, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @ Amy, je mag echt helemaal zelf weten welke je in vult. Welke jij het leukste vind! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje 4.
    Voornaam: Summer.
    Achternaam: Campbell.
    Volledige naam: Summer Georgia Campbell.
    Leeftijd en geboortedatum: Summer is 17 jaar oud. Ze is geboren op 1 april 1994.
    Uiterlijk:


    Megan Fox.
    Filmpje1, Filmpje2, Filmpje3
    Extra informatie: Ze maakt graag een praatje met iemand en is ook hartstikke grappig. Summer kan eigenlijk nooit bloedserieus zijn en heeft een hekel aan mensen die nooit 'fun' hebben in het leven.
    Summer's vader is lang geleden overleden. Niet dat ze dat is vergeten, het blijft altijd in haar hart zitten, maar Life Goes On, zegt ze altijd.
    Haar moeder is Shannon. Ze heeft een hele hechte band met haar moeder. Summer en Shannon zijn beste vriendinnen en hebben samen altijd de grootste lol. Ze vertellen elkaar altijd álles.
    Mag ik je waarschuwen? Yeshyesh.
    Titel? Ik ben slecht in titels ;$

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:15 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mag ik meisje 1 nog invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    Mag ik meisje 1 nog invullen?


    Tuurlijk! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYGOD. ik had er nog eén helemaal ingevuld, delete ik dat. Fail. xd


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'