• Het is een concept, dat ineens bij me te binnen is geschoten. Lees het eventjes, en geef je mening als je het iets vindt. Ik heb de story al aangemaakt, omdat ik er wel degelijk aan wil beginnen, maar vanavond heb ik geen tijd. Klik hier voor het 'verhaal', in case dat je een abo wil.

    Ik ben Nikolaivna, een erg simpele achttien-jarige. Ik kamp momenteel met een probleem; ik weeg vijftig kilo. Wat je nu zou verwachten, is dat ik er achteraan zou zeggen dat ik te zwaar ben, maar nee: Ik ben te licht. Met smacht verlang ik naar de boezem die ik altijd had willen hebben, en de heupen waar mijn vriendje in zou knijpen als we gezellig op bed liggen, maar die heb ik niet, geen van beiden. Mijn beste vriendin is prachtig; ze weegt tachtig kilo, en haar boezem en heupen zijn ongelooflijk; het prachtige zandloperfiguur wat ze altijd al heeft gehad schittert in de outfits die ik altijd al had willen dragen. Dat ben ik, Nikolaivna. Ik heb het 'ideale figuur', maar een corrupted mind.

    Nah, titel heeft niks met verhaal te maken.
    :Y)

    Oh, en dit verhaal heeft eigenlijk helemaal niks met pro-ana te maken, hoor. Niet eens met eetstoornissen. c:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre Ik ben je eerste abo -wbw-

    Als het op waarheid gebaseerd is moet je me haar nummer geven! :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow dat deed je snel :Y) In ieder geval, abo zonder iets te lezen. Zou vast nog iets van je kunnen leren (:

    Ty love. <3 Ik heb 't eerste hoofdstukje al wat uitgetypt, maar ik moet zo weg, dus morgen plaats ik 'm. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Abo!


    Ex astris, sciencia

    True. Ik heb een vriendin die door ziekte verschrikkelijk dun is, zo dun dat ze haar nu in het ziekenhuis houden. Ze wil zo graag aankomen maar dat lukt gewoon niet :/ De artsen weten niet wat ze heeft.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga kijken, je hebt me wel door de inleiding, want normaal lees ik dat soort verhalen niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Penguin schreef:
    True. Ik heb een vriendin die door ziekte verschrikkelijk dun is, zo dun dat ze haar nu in het ziekenhuis houden. Ze wil zo graag aankomen maar dat lukt gewoon niet :/ De artsen weten niet wat ze heeft.

    Dat is inderdaad verschrikkelijk. Ik ken een meisje met kanker dat ook echt graatmager is. Ze vindt het verschrikkelijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een keer wat anders.
    Hoewel het nog steeds een eetstoornis is.. Maar ik wil het wel eens gaan lezen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Een keer wat anders.
    Hoewel het nog steeds een eetstoornis is.. Maar ik wil het wel eens gaan lezen

    Het draait eigenlijk niet om een eetstoornis of iets, maar om het moraal: Niet alle dunne mensen zijn gelukkig, eh. Maar ik heb mijn manier om het aan de man te brengen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I lo- lo- love you:3
          I'm defenitly one of your Abo's :9~


    Let it come and let it be

    Colibre schreef:
    (...)
    Het draait eigenlijk niet om een eetstoornis of iets, maar om het moraal: Niet alle dunne mensen zijn gelukkig, eh. Maar ik heb mijn manier om het aan de man te brengen.


    Oké, ik wil het wel gaan lezen want het is een keer wat ander dan; ik wil dun worden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Haha, je doet het serieus! Ik ga lezen (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Le chapter one.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    C'est manificue<3


    Let it come and let it be