• Ik heb vroeger een boek gelezen.
    Het was een boek vertaald uit het Engels en ging over een meisje uit een klein dorp die aan een grote universiteit ging studeren.
    Op deze universiteit had ze eerst een normale klein kamer maar uiteindelijk mocht ze in het grote huis wonen (dit huis heeft een naam) bij alle populaire mensen. In de loop van de boeken zeg maar gebeuren er verschillende dingen. Wordt haar vriendje vermist. Vind er een moord plaats en nog meer dingen.

    Herkent iemand dit boek/boekenserie of weet iemand de schrijver hiervan? Ik wil echt heel graag weten welk boek dit ook alweer was.
    Ik dacht dat een titel van één van de boeken iets was van Uninvited ofzo? Maar dan zoek ik dit op google en vind ik niet het boek dat ik zoek.
    Iemand die het toevallig weet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:05 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het klinkt wel leuk, but I dunno. Sorry ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geen idee. Sorry.


    Tears are words the heart can't say.

    Is het niet de private serie van Kate Brian? het 3de boek daarvan heet untouchable.

    omg PRIVE
    ik hou van dat boek
    daar komen dus 16 delen van

    oja schrijver noemt kate brian

    2de boek is verboden terrein en de rest weet ik niet vanbuiten

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:37 ]

    privé?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    privé?


    het boek dat ik jou verplicht heb om te lezen XD

    SuperCookie schreef:
    Is het niet de private serie van Kate Brian? het 3de boek daarvan heet untouchable.


    Dat is hem denk ik idd !! verders ken ik geen boeken met die beschrijving


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmmm geen idee.

    Nooit van gehoord of gelezen denk ik.


    Take me to wonderland

    Ik moet direct aan Pretty Little Liar denken. Geen idee of dat het boek die je bedoelt ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.