• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Oke, het is niet erg dat ik hem niet ken he :'D

    JAWEL.
    iedereen moet mijn vriend kennen xd


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)zo een vriend van mij, hij is 13 en woont 5 huizen verder dan mij en Joella ging met hem msn'en hahaha

    (aa)


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)zo een vriend van mij, hij is 13 en woont 5 huizen verder dan mij en Joella ging met hem msn'en hahaha

    HAHAHHAHAHAHHAH (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NOUUUU ER IS EEN STORING GEWEEST VANDAAG VOOR DE 2E KEER MET ZO EEN ACHTBAAN IN WALIBI EN IK MOET DAAR VRIJDAG HEEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    NOUUUU ER IS EEN STORING GEWEEST VANDAAG VOOR DE 2E KEER MET ZO EEN ACHTBAAN IN WALIBI EN IK MOET DAAR VRIJDAG HEEN.

    MUHAHAHAHHAHA
    een plaaggeest xd


    Some things are changing too much.

    http://jurrien147.hyves.nl
    omdat ik die moest geven van hem.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    omg ik heb gewoon alweer en hoofdstuk klaar.
    zal ik hem alvast activeren? of niet


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    omg ik heb gewoon alweer en hoofdstuk klaar.
    zal ik hem alvast activeren? of niet
    JAJAJAJAJAJA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    NOUUUU ER IS EEN STORING GEWEEST VANDAAG VOOR DE 2E KEER MET ZO EEN ACHTBAAN IN WALIBI EN IK MOET DAAR VRIJDAG HEEN.

    Dat zijn echt van die dingen waardoor je niet meer in de achtbaan durft he,
    ik had dat in disney, want toen wilde we in zo'n achtbaan en toen was er in 2 dagen 3 keer achter elkaar storing en toen gingen we er de volgende dag in en toen waren we bijna bij het einde en toen stond hij ineens stil en toen kwmaen er allemaal van die mensen die er werkten en toen moesten we de achtbaan uit en helemaal onder alles door lopen. maar wat blijkt is dat een week later op precies dezelfde plek weer een storing was en toen is er iets naar beneden gevallen ofzoiets, maar er waren dus 5 zwaargewonden. En de eerstvolgende keer dat we er waren (ja, ik kom er heel vaak) moest ik bijna huilen toen ik erin ging. En waarschijnlijk zeik ik nu enorm, maar ik heb er echt nog steeds moeite mee, en nu ga ik met nieuwjaar er weer naartoe O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Dat zijn echt van die dingen waardoor je niet meer in de achtbaan durft he,
    ik had dat in disney, want toen wilde we in zo'n achtbaan en toen was er in 2 dagen 3 keer achter elkaar storing en toen gingen we er de volgende dag in en toen waren we bijna bij het einde en toen stond hij ineens stil en toen kwmaen er allemaal van die mensen die er werkten en toen moesten we de achtbaan uit en helemaal onder alles door lopen. maar wat blijkt is dat een week later op precies dezelfde plek weer een storing was en toen is er iets naar beneden gevallen ofzoiets, maar er waren dus 5 zwaargewonden. En de eerstvolgende keer dat we er waren (ja, ik kom er heel vaak) moest ik bijna huilen toen ik erin ging. En waarschijnlijk zeik ik nu enorm, maar ik heb er echt nog steeds moeite mee, en nu ga ik met nieuwjaar er weer naartoe O.o
    mijn pa zei echt zo; nou Sanne ik zou er niet in gaan. ik zo; uh jawel (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    http://jurrien147.hyves.nl
    omdat ik die moest geven van hem.

    HAHAHAHHA JOËLLA MOET HEM GAAN TOEVOEGEN XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    HAHAHAHHA JOËLLA MOET HEM GAAN TOEVOEGEN XD
    JOELLA HEEFT HEM ZELFS AL OP MSN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    geactiveerd(:
    EN NU GA IK ECHT LEREN!
    xD


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    http://jurrien147.hyves.nl
    omdat ik die moest geven van hem.

    Hahahahahhahaha.
    hij spoort niet xd


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    HAHAHAHHA JOËLLA MOET HEM GAAN TOEVOEGEN XD

    IK HEB HEM OP HYVES EN MSN (aa)


    Some things are changing too much.