• Ik heb mijn Helix nu een maand of 6 , nog nooit problemen mee gehad ofzo. Maar nu opeens sta ik gisteren op met heel veel pijn rondom mn helix staat het daar heel gezwollen en rood. Ben ik direct begonnen met Zeezoutoplossing? Merk ik dat het vandaag al iets minder opgezwollen staat. Mijn vraag is nu heeft iemand hier op Ql ook een helix en is het normaal dat die zo opeens gezwollen en rood kunnen staan en verschrikkelijk veel pijn doet? Want ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ontsteking, sorry ik heb geen idee. :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ontsteking, sorry ik heb geen idee. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm, dat heb ik eigenlijk nog niet mee gemaakt (Ik heb zelf ook een helix). Dus ik heb geen idee wat je moet doen. Misschien eens ontsmetten? De 'oorbel' zelf ook. Ik weet het niet ): Sorry


    Live life limitless.

    Misschien met van die wondontsmet-alcohol schoonmaken en dan maar afwachten?
    Ik heb net zoals bovenstaanden niet echt een idee.


    I am an idiot, I move.

    Gewoon goed ontsmetten dan hoort er niets aan de hand te zijn.

    Zeezouten (: Niet met alcohol of chemische shit aan de slag gaan. En vooral de oorbel er niet uit halen én er niet aanzitten.
    Ik heb dan wel geen helix maar wel andere piercings (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Counterpoise schreef:
    Ontsteking, sorry ik heb geen idee. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    dont know ;o

    Wrm is dit omhoog geschopt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat is een helix?


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    Wat is een helix?


    Dat dacht ik ook al, en ben telui om naar google tegaan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een helix is een oorbel in het kraakbeen van je oor (: -boven in dus (:-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you