• Paramore-zangeres Hayley Williams is ten huwelijk gevraagd door haar vriend, New Found Glory-gitarist Chad Gilbert.
    De 25-jarige zangeres meldde het nieuws zelf op Twitter door het posten van een stevig bewerkte foto van zichzelf en Chad. "Hey raad eens?", schrijft ze bij het kiekje. Chad twittert op zijn beurt dat hij tijdens kerst voor haar op de knieën ging.
    Chad en Hayley zijn al zes jaar samen.

    Bron

    Hayley had ook al een foto op haar Twitter geplaats met het grote nieuws. Ik vind dit serieus echt heel erg leuk nieuws. Ik ben zelf een groot fan van Paramore en vroeger zag ik Hayley ook altijd als voorbeeld en inspiratiebron. Echt leuk dat ze nu eindelijk met Chad gaat trouwen!






    En nog een liedje voor degene die Paramore niet kennen:


    Wat vinden jullie van die nieuws?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ah, wat leuk (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb niet echt een hoge dunk van haar, maar leuk dat ze gaat trouwen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dat is al best lang bekend toch?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    dat is al best lang bekend toch?


    Pas twee dagen geleden plaatste zij het officieel op haar Twitter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh leuk :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    nerveus schreef:
    (...)

    Pas twee dagen geleden plaatste zij het officieel op haar Twitter.

    Daarvoor waren al een hoop geruchten

    maar wel erg leuk voor hun


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Awh, ik vind het altijd mooi als mensen gaan trouwen (:
    Hopelijk mogen ze lang getrouwd blijven


    26 - 02 - '16

    Yeeees, nieuwe OTP erbij :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Tsuchiya schreef:
    Ik heb niet echt een hoge dunk van haar, maar leuk dat ze gaat trouwen (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    wat leuk :)
    Ik ben dus echt een huge fan van haar :)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Tsuchiya schreef:
    Ik heb niet echt een hoge dunk van haar, maar leuk dat ze gaat trouwen (:


    Seasons will change, but I shall remain

    That's What You Get is het enige liedje van Paramore dat ik ken. :') Echt een goed liedje.
    Maar leuk voor haar dat ze gaat trouwen. ^^ Hopelijk blijven ze langer samen dan de meeste celebrities.
    Niet dat dit ter zake is maar ik vond het stom toen iedereen 'fan' werd van haar door het liedje Airplanes, terwijl daar niet echt haar stem is, want live klonk het slecht. Ik vond dat ook een super liedje, maar niet om fan van haar te worden voor 2 zinnen die ze steeds herhaalt en niet live kan zingen.


    Ik wil een tuin vol egels