• Ik wist niet dat ik zoveel haat in me kon hebben, ik tril er gewoon van over heel mijn lijf, ik word zo vreselijk razend en ik wil gewoon echt gaan slaan met alle mogelijke gevolgen ervan. Ik haat mijn stiefvader zò onbeschrijflijk hard, jullie hebben geen idee. Echt, jullie hebben geen idee.
    Ik wil hier zo graag weg, ik kan er niet meer tegen. Ik heb het gevoel dat ik gek word en ik ben zo ongelukkig hier, ik wil niet meer. (huil)

    Sorry, ik wilde het gewoon even kwijt. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft al genoeg met hem gepraat, geloof me.
    Maar we zitten in zo'n moeilijke situatie... ik ben er pas vanaf als ik ga studeren. Volgend jaar dus, ik kan echt niet wachten. :s


    Ja, ik kan er ook niet echt verderwat aan doen. Maar als je moeder hem niet meer mag. Waarom maakt ze het dan niet uit. Vraag ik me dan af.. Of ligt dat nou gewoon aan mij?:S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    (...)

    Ja, ik kan er ook niet echt verderwat aan doen. Maar als je moeder hem niet meer mag. Waarom maakt ze het dan niet uit. Vraag ik me dan af.. Of ligt dat nou gewoon aan mij?:S

    Moeilijke situatie. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Moeilijke situatie. (:


    Ja, het is gewoon heel moeilijk om op afstand te helpen als je dat wilt :S
    Ik hoop echt voor je dat ut beter wordt!(K)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ken jouw gevoel, maar dan tegenover mijn zus soms. Als ik me zwart kleed zegt ze dat ik gothic ben en als ik make-up op heb gaat ze daar ook weer over zeuren. En dan heb ik met mijn ouders een keer een discussie omdat ik graag een piercing wil, zij willen dat niet, dan gaat mijn zus ook weer zeuren dat ik extreem ben. Dan kan ik haar echt wel slaan, en niet zo zacht ook.


    26 - 02 - '16

    Liefje, trek je niks van hem aan joh. Je weet hoe hij is... hij is 't niet waard om je zo boos te maken.
    Hoe moeilijk het ook is, probeer je er niks van aan te trekken en bouw een 'muur' om je heen voor zijn commentaar. Als je hard genoeg je best doet, lukt het vanzelf om het niet meer te horen.
    Probeer naar de momenten toe te leven dat je rust hebt of even weg kan en geniet er dubbel zo van.
    Komt wel goed! En over 13 dagen krijg je een knuffel. (cat)

    Captain schreef:
    (...)
    Dus je mag hem wel weer of wat? :3
    Nee, deze kan ik serieus niet uitstaan. Mijn moeder trouwens ook niet meer.

    Jesus, dan hoop ik voor jou dat ze de knoop doorhakt en die lul 't huis uit flikkert.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga over een paar maanden op mezelf wonen, kom bij mij wonen. (cat)
    Ik begrijp echt hoe je, je moet voelen, echt vreselijk dat je er niets tegen kunt doen.


    Your make-up is terrible

    Ja ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt. Scheelt voor mij dat ik de vriendin van mijn vader echt bijna nooit zie, maar ik haat haar ook echt (no_chears)

    Probeer anders zoveel mogelijk van huis te zijn als hij er is.. Sorry adviezen zijn niet mijn ding. En sterkte thuis ! (bloos)


    -

    Assassin schreef:
    Ik ga over een paar maanden op mezelf wonen, kom bij mij wonen. (cat)
    Ik begrijp echt hoe je, je moet voelen, echt vreselijk dat je er niets tegen kunt doen.

    Ik ga over een tijdje ook op mezelf wonen, ik heb zelfs al een paar goede koten gevonden. Maar het is moeilijk qua geld enzo, snap je... dat is best wel rot dan. ):
    Maar ik ga het sowieso doen vòòr ik ga verder studeren en daar verheug ik me al erg op! :3
    En ik hoop dat het je lukt, het is namelijk iets héél fijns denk ik, om eindelijk gewoon alleen te zijn en voor jezelf te beginnen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ga over een tijdje ook op mezelf wonen, ik heb zelfs al een paar goede koten gevonden. Maar het is moeilijk qua geld enzo, snap je... dat is best wel rot dan. ):
    Maar ik ga het sowieso doen vòòr ik ga verder studeren en daar verheug ik me al erg op! :3
    En ik hoop dat het je lukt, het is namelijk iets héél fijns denk ik, om eindelijk gewoon alleen te zijn en voor jezelf te beginnen. (:


    Ja, het kost ook veel, dat is altijd lastig, maar ik ga samen met een andere vriendin, dat scheelt echt. En we studeren dan niet meer (ik ben over 2/3 maandjes klaar) en we willen gewoon samenwonen en een leuke tijd hebben. :'D
    Ik hoop zeker dat het jou lukt, nog veel erger dan voor mezelf want jou situatie nu is echt kut. Lijkt me zo machteloos.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ja ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt. Scheelt voor mij dat ik de vriendin van mijn vader echt bijna nooit zie, maar ik haat haar ook echt (no_chears)

    Probeer anders zoveel mogelijk van huis te zijn als hij er is.. Sorry adviezen zijn niet mijn ding. En sterkte thuis ! (bloos)

    Nene, dat is geen slecht advies, dat doe ik nu ook altijd en het lukt me best. :3
    Nog eventjes en dan woon ik alleen en hoef ik er niks meer van te verdragen. Want de school waar ik naartoe ga volgend jaar organiseren zo stages waarvoor je (goed) betaald wordt tijdens de vakanties. En die zijn zo min of meer verplicht, want dat is goed om ervaring op te doen. Dus dan heb ik zelfs al een job. :'D
    Maar nu nog de eerste stap zetten. (zodra ik een baantje gevonden heb -_-)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:51 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ahh men, ik moet er echt niet aan denken. Ik zou sowieso ook al echt boos worden als bijvoorbeeld de vriendin van mijn vader zich echt met mij ging bemoeien. Ik bedoel, kom op ze is mijn moeder niet. En evenmin heeft hij niet het recht om dit soort dingen over jou te zeggen. Hij heeft er het recht simpelweg niet toe, en er is ook nog eens geen aanleiding toe.

    Echt sterkte.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, het kost ook veel, dat is altijd lastig, maar ik ga samen met een andere vriendin, dat scheelt echt. En we studeren dan niet meer (ik ben over 2/3 maandjes klaar) en we willen gewoon samenwonen en een leuke tijd hebben. :'D
    Ik hoop zeker dat het jou lukt, nog veel erger dan voor mezelf want jou situatie nu is echt kut. Lijkt me zo machteloos.

    Idd, en ik ben zo'n controlefreak, je kunt je niet voorstellen hoe erg ik het vind om machteloos te zijn. Ik wil dat alles gebeurt zoals ik het wil en dan krijg ik van die mensen op mijn dak. Ik luister naar andere mensen als het voordelig is voor mij (zoals bv leraren enzo) maar niet naar mensen die mijn leven proberen te verzieken. :o
    Dus ja, maar ik heb veel vrienden die op kot zitten nu, dus ik heb ook wel wat steun enzo, maar ja. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Atropos schreef:
    Ahh men, ik moet er echt niet aan denken. Ik zou sowieso ook al echt boos worden als bijvoorbeeld de vriendin van mijn vader zich echt met mij ging bemoeien. Ik bedoel, kom op ze is mijn moeder niet. En evenmin heeft hij niet het recht om dit soort dingen over jou te zeggen. Hij heeft er het recht simpelweg niet toe, en er is ook nog eens geen aanleiding toe.

    Echt sterkte.

    Hij begon zo tegen mij gewoon omdat ik de hele week niet thuis was geweest. En hij dacht ook dat ik van de honger doodging omdat ik 's morgens en 's avonds niet at (ik had geen tijd en ik at genoeg op school) en omdat die niet wist waar ik uithaalde.
    Maar ja, je kunt bezorgd zijn en je kunt overdrijven. :s
    Mijn zenuwen moeten er door niet aangetast worden vind ik.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Nene, dat is geen slecht advies, dat doe ik nu ook altijd en het lukt me best. :3
    Nog eventjes en dan woon ik alleen en hoef ik er niks meer van te verdragen. Want de school waar ik naartoe ga volgend jaar organiseren zo stages waarvoor je (goed) betaald wordt tijdens de vakanties. En die zijn zo min of meer verplicht, want dat is goed om ervaring op te doen. Dus dan heb ik zelfs al een job. :'D
    Maar nu nog de eerste stap zetten. (zodra ik een baantje gevonden heb -_-)

    Oh nou kijk, dat is toch al wel iets positiefs! ;D Een baan vinden zal toch wel niet zo heel moeilijk zijn? Als jeje aanmeldt bij een uitzendbureau ^^


    -