• Ik wist niet dat ik zoveel haat in me kon hebben, ik tril er gewoon van over heel mijn lijf, ik word zo vreselijk razend en ik wil gewoon echt gaan slaan met alle mogelijke gevolgen ervan. Ik haat mijn stiefvader zò onbeschrijflijk hard, jullie hebben geen idee. Echt, jullie hebben geen idee.
    Ik wil hier zo graag weg, ik kan er niet meer tegen. Ik heb het gevoel dat ik gek word en ik ben zo ongelukkig hier, ik wil niet meer. (huil)

    Sorry, ik wilde het gewoon even kwijt. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb het nooit zo met haten, meer met schelden of woede. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ik het in me had om die ene hoge pief op mijn school een "verdomde kippenneuker met een enorme varkenskop die hij wel eens mocht wassen" genoemd. Verder zijn mijn scheld-acties waardeloos: 'Je hebt ÉCHT de sociale vaardigheden van een satéprikker hè? Of zie ik het nou verkeerd?!' en: 'rotzak!'. Het is volgens mijn vriend alleen zo'n schattig gezicht, als ik probeer om te schelden. In het Engels kan ik het wel heel goed, volgens mijn neef. Ik snap wat je voelt, maar ik kan niet haten. Ik geloof nog steeds in het goede van de mens. Yes, you may shoot me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Oh nou kijk, dat is toch al wel iets positiefs! ;D Een baan vinden zal toch wel niet zo heel moeilijk zijn? Als jeje aanmeldt bij een uitzendbureau ^^

    Ik heb me echt al overal aangemeld :o
    Maar dat duurt nog wel even. :s
    Maar ik ga zeker een baan proberen te vinden, ik heb mijn cv echt al overal rondgestuurd enzo! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    en je vader?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kutmens. (cat) Hij mag je blijkbaar voor geen meter...
    Zeg het tegen je moeder of ga met hem praten ofzo. Ik snap dat je je rot voelt. -Echt een idioot- en las ik jouw moeder was zou ik het echt niet toestaan dat hij jou zo behandelt! Jij hoort echt voor die idioot te komen, dus praat er echt over met je moeder!

    Grizzly schreef:
    en je vader?

    Die heb ik nooit gekend en die haat ik zelfs erger! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Basecca schreef:
    Ik heb het nooit zo met haten, meer met schelden of woede. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ik het in me had om die ene hoge pief op mijn school een "verdomde kippenneuker met een enorme varkenskop die hij wel eens mocht wassen" genoemd. Verder zijn mijn scheld-acties waardeloos: 'Je hebt ÉCHT de sociale vaardigheden van een satéprikker hè? Of zie ik het nou verkeerd?!' en: 'rotzak!'. Het is volgens mijn vriend alleen zo'n schattig gezicht, als ik probeer om te schelden. In het Engels kan ik het wel heel goed, volgens mijn neef. Ik snap wat je voelt, maar ik kan niet haten. Ik geloof nog steeds in het goede van de mens. Yes, you may shoot me.

    Ik geloof daar ook in hoor, alleen niet meer als mijn irrationele geest ingeschakeld is. :'D
    En als ik boos word dan zie ik er écht niet schattig uit ö ik zie er dan eng uit, zeggen ze. xd
    Goed om te weten hé. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik heb me echt al overal aangemeld :o
    Maar dat duurt nog wel even. :s
    Maar ik ga zeker een baan proberen te vinden, ik heb mijn cv echt al overal rondgestuurd enzo! :3

    Je bent al wel heel goed bezig, want je bent druk bezig om een baantje te vinden (bloos) Leer mij dat ook aub :'D


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ik geloof daar ook in hoor, alleen niet meer als mijn irrationele geest ingeschakeld is. :'D
    En als ik boos word dan zie ik er écht niet schattig uit ö ik zie er dan eng uit, zeggen ze. xd
    Goed om te weten hé. ):


    Well, I managed to call someone a triple cunting twat when I were in Yorkshire with my family... And a motherfucking tosser...

    Hier in Nederland heb ik het ooit voor elkaar gekregen om iemand een "trapleuningkop" te noemen. Yep, ik had dat woord in mijn hoofd en ik wilde "varkenskop" zeggen (ook erg). En "achterlijke stroet!" is een bekende... Dat zegt mijn oudoom, en hij praat alleen maar plat. Ook "imbeciel" is eentje die ik wel eens gebruik... Ik frons alleen mijn wenkbrauwen en dat is volgens mijn vriend heeeeeeeel schattig >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Je bent al wel heel goed bezig, want je bent druk bezig om een baantje te vinden (bloos) Leer mij dat ook aub :'D

    Haha, ehm, ik vind het zelf echt zò stom om een motivatiebrief te schrijven, ik ben daar veel te verlegen voor hahaha. :'d
    Maar dat is gewoon; je maakt een lijstje van plekken waar je graag zou willen werken (kledingwinkel/restaurant/café/club) en dan stuur je je cv naar hen met een motivatiebrief, of je gaat er gewoon langs en je geeft je cv daar af. :3
    Maar je moet echt bij minstens 20 dingen langsgaan om een beetje kans te hebben. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Basecca schreef:
    (...)

    Well, I managed to call someone a triple cunting twat when I were in Yorkshire with my family... And a motherfucking tosser...

    Hier in Nederland heb ik het ooit voor elkaar gekregen om iemand een "trapleuningkop" te noemen. Yep, ik had dat woord in mijn hoofd en ik wilde "varkenskop" zeggen (ook erg). En "achterlijke stroet!" is een bekende... Dat zegt mijn oudoom, en hij praat alleen maar plat. Ook "imbeciel" is eentje die ik wel eens gebruik... Ik frons alleen mijn wenkbrauwen en dat is volgens mijn vriend heeeeeeeel schattig >_<

    Haha, nu eis ik een foto! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, nu eis ik een foto! :'D


    Maar ik heb geen foto's waarop ik frons xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ah schat, probeer eerst rustig te worden en ga vooral niet meer bij je stiefpa zitten deze avond. Kleed je rustig om en ga rusten, dat helpt ook al om te kalmeren.
    Maar kan je er niet over praten met je moeder of echte vader of zo?

    Basecca schreef:
    (...)

    Maar ik heb geen foto's waarop ik frons xD

    Ja, maar een foto van jou haha! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar een foto van jou haha! :'D





    TADA! No, I'm not a gothic. I just tend to look pale, that's all :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    WolfDreams schreef:
    Probeer vooral eerst zelf te kalmeren en ga dan idd praten met je stiefvader.. Als je bang bent dat het verkeerd afloopt, vraag dan gewoon of iemand erbij wilt gaan zitten (je broer/zus als je die hebt) Dat maakt het voor beide makkelijker om te praten


    sorry, het is eingelijk niet mijn zaken maar zulke dingen en met zulke mensen kan je gewoon niet mee praten.
    dat weet ik uit ervaring.


    -