• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fae schreef:
    (...)

    [me neighter]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wie heeft niks te doen en zin om Aithne tegen te komen]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Ik ga soep eten, give me 40 minutes!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oke ik laat Fayan wel gillend wakker worden, moment (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik kijk op, en wist zeker dat ik nu bloosde. Ze waren genanter geworden, zeker toen ik iets van veertien of vijftien was ofzo, ja, ik had ze geschreven tot mijn zestiende verjaardag. ‘‘Gewoon.’’ Murmelde ik zacht, met een lichte glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Yay *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Wacht op Chiara* (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Vanuit haar ooghoeken keek ze in zijn richting. Wat zorgde ervoor dat hij per se met haar wilde praten? Waarschijnlijk verveelde hij zich.
    'Ik deed een poging om tot rust te komen,' gaf ze toe, en wierp nog een blik op hem.


    -

    [Als er niemand gaat klagen moeten Saverio en Adylia overnieuw :Y) Wel zo eerlijk, toch (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brianna schreef:
    (...)
    [word je mijn mentor? (: district 7.]

    [Ik vind het goed! Ik word de gemene mentor Dulca, wel in vrouwelijke vorm. :'D]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [*wacht op Amycus, hopend dat ze geen post over het hoofd heeft gezien*
    Grrr. Wie wil mijn broodje bapao, ik lust die dingen niet :x]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nero Oriazo
    'Vertel gewoon,' ging hij verder, terwijl de grijns op zijn gezicht langzaam wat groter werd. Met een zucht schoof hij weer terug op het bed, zijn ogen op haar gericht.


    -

    Ro
    ux schreef:

    (...)
    [Ik vind het goed! Ik word de gemene mentor Dulca, wel in vrouwelijke vorm. :'D]

    [yay, ik krijg een gemene mentix! (;]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ @Leave: Inderdaad! *O*]

    Daiyh
    Ik keek haar bedachtzaam aan. 'Stoor ik je, lieverd?' vraag ik. 'Ik dacht dat zo'n mooi meisje een gesprek op prijs zou stellen.'
    mooi was ze, maar lief was een andere zaak. Maar goed, ik vermaakte me wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Hahaha! Je kunt niets doen, jochie!" De stem van een man die ik niet kon zien schalde door de kamer. Voor hem hield hij Saph, die overduidelijk aanwezig was. Ik zat vastgebonden op een stoel, maar Saph lag op een tafel, ook vastgebonden.
    De man sneed willekeurig in zijn lijf en bloed gutste over zijn kleren en druppelde over de grond. Ik gilde, smeekte, huilde, maar hij hoorde me niet eens. Saph keek me aan, met grote ogen.
    "Dit is jouw schuld!" riep hij woest. Mijn schuld? Saph gaf mij de schuld...


    "Nee! Nee! Nee!" gilde ik. Het was niet mijn schuld! Of wel?
    Ik vloog overeind, was ervan overtuigd dat ik nog steeds vastzat met de touwen en merkte niet dat het dekens waren die om me heen gewikkeld zaten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen