• For everyone who believes in Drarry:





    The story of all stories
    The Drarrytales
    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'



    List of awesome Drarryheads:

    Cockney = Elise
    CRASHA = Elise
    DrarryPotter = Evelien
    LouisStyles = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Soarin = Lies
    StoryBelle = Lizz
    Tragically = Karin


    Every Saturday is Drarry-day!

    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:29 ]

    @Elise & Evelien; niet weggaan, ik smeek het jullie. Ik zal er alles aan doen dat er geen ruzie komt, ik zal nooit meer anime, k-pop of j-pop posten.
    Ga alsjeblieft niet weg :'c


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    @Elise & Evelien; niet weggaan, ik smeek het jullie. Ik zal er alles aan doen dat er geen ruzie komt, ik zal nooit meer anime, k-pop of j-pop posten.
    Ga alsjeblieft niet weg :'c

    Als Evelien gaat heb ik gewoon geen keus, begrijp je?
    Evelien en ik zijn een pakket. 2 voor de prijs van 1, gelijk tweelingzusjes. Niet dat we zoveel op mekaar lijken, maar het is maar bij wijze van spreken- Als Evelien gaat, ik ook. Punt uit.

    CRASHA schreef:
    Aww that's great. (bloos)
    & Ja eigenlijk wel, ik had maar 1 uur les dus ik heb een uur langerm ogen slapen en 2 uur aan mijn verhaal mogen schrijven. :p


    Oee beter _O_


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Patronum schreef:
    (...)

    Ruzie gemaakt, het opgelost, en beslist wat ik aan Sinterklaas ga vragen :')

    Iedereen heeft wel eens ruzie (:
    Wel goed dat het weer opgelost is (meestal als ik ruzie heb, duur het vet lang voor het weer goed is...)

    Oe wat ga je aan sinterklaas vragen? :3

    smakelijk eten trouwens (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    CRASHA schreef:
    (...)
    Als Evelien gaat heb ik gewoon geen keus, begrijp je?
    Evelien en ik zijn een pakket. 2 voor de prijs van 1, gelijk tweelingzusjes. Niet dat we zoveel op mekaar lijken, maar het is maar bij wijze van spreken- Als Evelien gaat, ik ook. Punt uit.

    Ik snap het wel, maar ik zou het wel ontzettend jammer vinden als jullie weggaan (no_chears)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    CRASHA schreef:
    (...)
    Als Evelien gaat heb ik gewoon geen keus, begrijp je?
    Evelien en ik zijn een pakket. 2 voor de prijs van 1, gelijk tweelingzusjes. Niet dat we zoveel op mekaar lijken, maar het is maar bij wijze van spreken- Als Evelien gaat, ik ook. Punt uit.

    kan ik echt niets doen?? Ik wil echt niet dat jullie weggaan. Ik denk dat als jullie weg gaan het topic echt dood gaat gaan.
    En om eerlijk te zijn ben ik ook bang dat ik jullie ga verliezen. Ik heb nu goeie vrienden en die wil ik echt niet kwijt. Ik ben bang dat jullie ons gaan vergeten. Ik ben bang dat jullie mij gaan vergeten.


    Cool, neat, swell -Cry

    Tragically schreef:
    (...)
    Iedereen heeft wel eens ruzie (:
    Wel goed dat het weer opgelost is (meestal als ik ruzie heb, duur het vet lang voor het weer goed is...)

    Oe wat ga je aan sinterklaas vragen? :3

    smakelijk eten trouwens (:


    Ik had weer te hard gejuicht, want tot nu toe is er nog geen (zinnig) woord uit Ella of Britt gekomen, en blijven ze pissed.

    Ik ga voor sinterklaas een Slytherin sjaal, das en pull vragen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    CRASHA schreef:
    (...)
    Als Evelien gaat heb ik gewoon geen keus, begrijp je?
    Evelien en ik zijn een pakket. 2 voor de prijs van 1, gelijk tweelingzusjes. Niet dat we zoveel op mekaar lijken, maar het is maar bij wijze van spreken- Als Evelien gaat, ik ook. Punt uit.


    Awhhhh <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Blergh, heb geen zin in taekwondo. xD


    Take me to wonderland

    @Karin; Ja ik zou jullie ook wel missen, maarjah. :/
    @Lies; Geloof me, bij mij voelt het ook zo. Jullie voelen allemaal zo écht, alsof jullie mijn vriendinnen uit school zijn. Ik moest een keer wenen toen Kristy weg was en we niets meer van haar hoorden, het was alsof een goede vriendin verhuist was naar een ver land.
    @Evelien; Always. (heart2)

    CRASHA schreef:
    @Karin; Ja ik zou jullie ook wel missen, maarjah. :/
    @Lies; Geloof me, bij mij voelt het ook zo. Jullie voelen allemaal zo écht, alsof jullie mijn vriendinnen uit school zijn. Ik moest een keer wenen toen Kristy weg was en we niets meer van haar hoorden, het was alsof een goede vriendin verhuist was naar een ver land.
    @Evelien; Always. (heart2)


    then what are you gonna do when I move to America? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    then what are you gonna do when I move to America? :3

    Then I'm gonna move to London. :3

    CRASHA schreef:
    (...)
    Then I'm gonna move to London. :3

    This is sort of scary 0_0

    Plans changed; I'm gonna move to Dublin


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    This is sort of scary 0_0

    Plans changed; I'm gonna move to Dublin

    Of... Je komt gewoon mee met mij naar Londen? :p

    ik ben er ook over aan het denken om de groep te verlaten


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema