• Toen je klein was? Toen ik 4 was viel ik als een blok voor Swiebertje. Vraag me niet waarom.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Kovu van The Lion King 2 :'3


    Caution first, always.

    Toen ik klein was had ik met een jongen waar ik toen echt smoor op was
    En op vakantie in Frankrijk was er een jongen, jaar of 20, die heel vaak met mij speelde en daar was ik toen ook verliefd op. Genant:$


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fayan schreef:
    *kuchkuch* Ash Ketchum *kuchkuch*


    El Diablo.

    Eh, nooit. I was a child y'see. And kinda a tom boy die de dag doorbracht met oorlogje spelen en Dragonball Z kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op zo'n gast van Ch!pz, kweet niet meer hoe hij heet xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Shogun schreef:
    Eh, nooit. I was a child y'see. And kinda a tom boy die de dag doorbracht met oorlogje spelen en Dragonball Z kijken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben verliefd op.. Jody Bernal
    En meteen daarna kotste ik alles onder haha


    a figment of your imagination

    Resurrection schreef:
    Een jongen uit mijn klas, hihi. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    toen ik 4 was wou ik altijd pannenkoeken gaan eten met Carlo Boshart XD
    vraag me niet waarom, lol. En plus dat ie ongelovenlijk homo is haha dus het zou nooit wat zijn geworden... en met dat leeftijdsverschil ook niet trouwens
    wahahaha.

    ach ja, ik was klein en hij presenteerde mijn lievelingsprogramma.


    Hell is what you make it.

    Toen ik 4 was, was ik smoorverliefd op Kevin, een vriend van mijn broer. En 8 jaar later toen ik 12 was kon ik hem mijn eerste vriendje noemen ;P


    I love you Tim

    Op John Travolta, op zijn rol als danny in grease dan. (:


    Save me from myself.

    Ik was ook nog verliefd op What's with Andy persoontje, Riven en de slechterik van Winx, Diego de sabeltandtijger van Ice Age, zo'n skelet uit een tekenserie die ik niet meer weet D:


    Alis volat propriis.

    Jitse, jongen van de kleuterschool. Dat was me enigste liefje tot nu haha :x
    &ook nog op die ene lief van Musa van Winx ofzo haha

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:00 ]

    Zo'n jongetje uit mijn peuterschoolklas. Hij was de eerste die met me speelde, en dat vond ik zo geweldig, dat ik tegen mijn moeder zei dat ik later met hem wilde trouwen.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Op Peter Pan, haha. Toen was ik echt nog heel klein. (krul)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel