• ..of ik der ga komen is heel wat anders haha :)
    maar ik ben vandaag naar de open dag van Codarts in rotterdam geweest, een hbo-dansopleiding en ik heb bij deze de keuze gemaakt dat ik daar heen wil,want ik vind die school best wel leuk :3 naja, hij is beter als verhalen die ik gehoord heb, dus zeker goed!
    nu moet ik alleen even goed gaan zorgen dat ik veeeeel beter word in dansen, want er worden maar 25 jongens en 25 meisjes per jaar aangenomen!!!
    dus moet ik zorgen dat ik daarbij zit.. want dat zouik heeeeeel vet vinden! :3

    naar welke universiteit, hbo opleiding of mbo opleiding willen jullie eigenlijk? :3

    Ik wil grafisch gaan doen, maar moet zo'n intake gesprek en zow doen waar ik toch wel bang voor ben maar die school zelf zegt dat als je goed bent het goed lukt en van andere hoor ik dat het super moeilijk is en er maar zoveel worden aangenomen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:47 ]


    <3

    de Eindhovense school, en ik ben er deze week aangenomen. Ik wil die school (mbo) gebruiken als vooropleiding (ik kan namelijk eigenlijk naar het hbo want ik heb havo) voor de grote Amsterdamse School voor tv.


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    de Eindhovense school, en ik ben er deze week aangenomen. Ik wil die school (mbo) gebruiken als vooropleiding (ik kan namelijk eigenlijk naar het hbo want ik heb havo) voor de grote Amsterdamse School voor tv.


    Daar wil ik ook naartoe.


    <3

    Maar je doet toch VWO? o:

    Ik ga volgend jaar Leisure and Hospitality niveau 4 doen. MBO :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil naar het SISA in Antwerpen, dat denk ik tenminste dan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    hortons schreef:
    (...)

    Daar wil ik ook naartoe.

    Hey, wat leuk! De Eindhovense of de grote Amsterdamse?


    ars moriendi

    Ik ben alleen nog bij de VU geweest, dus ik weet het nog niet :)


    Life is hard and then we die

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Hey, wat leuk! De Eindhovense of de grote Amsterdamse?


    Eindhovense,


    <3

    Codart is vet inderdaad, ik ben een keer naar een voorstelling van hun geweest. En Rotterdam is gewoon geweldig dusja. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Voiceless schreef:
    Maar je doet toch VWO? o:

    Ik ga volgend jaar Leisure and Hospitality niveau 4 doen. MBO :')

    jep hahah :3
    alleen dansopleidingen zijn er alleen in hbo vormen, dus ja :3
    ik ga dus van vwo naaar een hbo opleiding :3

    Circles schreef:
    Codart is vet inderdaad, ik ben een keer naar een voorstelling van hun geweest. En Rotterdam is gewoon geweldig dusja. (:

    ik heb vandaag ook een kleine voorstelling gezien van de derde jaars,
    serieus man :o het was zooo vet! Een meisje leek net een popje die gewoon alles kon, zo soepel enzo :3

    Ik wil hierna graag HBO Media Art & Design gaan doen :9~ En anders Media & Communicatie of iets in die aard _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb dus echt geen idee wat voor opleidigen en scholen enzo daar voor zijn, maar ik wil naar de toneelschool in Maastricht, is ook lekker dichtbij(;


    Me so good.

    hortons schreef:
    (...)

    Eindhovense,

    Schoolgenootjes..! _O_


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Schoolgenootjes..! _O_


    hahaaa, yeahh.
    alleen ik meld me pas volgend jaar aan omdat ik nu in de 3de zit.(nerd)


    <3