• Toen je klein was? Toen ik 4 was viel ik als een blok voor Swiebertje. Vraag me niet waarom.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Toen ik 4 was kreeg ik verkering met ieder jongetje die aardig tegen mij deed, want dan waren we 'verliefd' haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:47 ]


    Tell me about it, stud.

    Sky van Winx Club en Tom Kaulitz :$


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    STALKERPANDA schreef:
    Toen ik klein was viel ik op mijn buurjongetje. Hij was echt cute (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    McGinty schreef:
    Sky van Winx Club en Tom Kaulitz :$

    Op een klasgenoot, waarbij ik mijn hele basisschool-periode in de klas zat. In de eerste, tweede en derde zat ik niet bij hem in de klas en dit jaar weer wel. Pretty awkward en hij is ook gigantisch veranderd en niet meer leuk...


    Geen reclame, please.

    Toen ik zeven of acht jaar was,werd ik 'verliefd' op een jongen van school.-Even oud.-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oh, wacht, een vergeten. Die ene van Beyblade, Tyson. aaah :9~


    Destroy what destroys you.

    doohickey schreef:
    ik was een beetje verliefd op sipke jan bousema. maar hij is GAY!
    dat vind ik zo'n blunder van mezelf.

    SERIEUS omg dat wist ik ook niet haha maar ik moet altijd lachen als ik zijn naam hoor geen idee waarom

    maar ik was/ben verliefd op een jongen sinds groep 7 en ja hij was gewoon superleuk ik heb hem al heel lang niet meer gezien dus dat gaat niks worden maar toch


    I'd wonder if i ever cross your mind

    ik had in groep 1 en 2 met een jognen naam kwijt. kreeg een ringetje met mijn verjaardag die ik nog hebxD ehm en fabian van huis anubis:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was verliefd op best veel mensen. Gewoon, als ik iemand knap vond, was ik verliefd xD.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Adrenochrome schreef:
    Ik was vroeger verliefd op Draco Malfidus, ik denk toen ik net de eerste films had gezien.


    xD ik ook al


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Clooney.
    En Jeroen van het Huis Anubis.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    SmileLullaby schreef:
    op een jonge van wie ik alleen zijn voornaam weet. heeel af en toe zie ik hem nog (eens in de 1-2 jaren als ik geluk heb). en man, hij is nog altijd even knap


    Ik heb misschien wel een oogje op m'n schuin-tegenover-buurjongen. (A)

    Ik vond Jake van de Tweenis altijd heel leuk! Maar verliefd is een groot woord. :P
    En ik vond het in de tweede heel leuk om bij een jongen (die ook aan boogschieten doet) uit m'n klas om te gaan. Ik was heel blij toen ik naast hem mocht zitten, voor iets van een hele periode. Bij de pauze zat ik ook meestal met jongens/klasgenoten naast de mediatheek, mediatheekplein. Tegenwoordig houd ik geen pauze meer bij/met hem, omdat ze of de hele tijd op hun telefoon spelletjes aan het spelen zijn, maar ook omdat ik een hekel heb gekregen aan één van die oud-klasgenoten (ik volg hem op Twitter :X)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:02 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beckett schreef:
    Ik was nooit verliefd. Ik ben er sinds 3 maanden pas achtergekomen hoe het voelt om verliefd te zijn


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chemist schreef:
    Ik was verliefd op best veel mensen. Gewoon, als ik iemand knap vond, was ik verliefd xD.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James