• Eeeeeen... nerd bril. (nerd) << zoiets. :'D
    En jullie krijgen natuurlijk allemaal een foto als ik er zo ééntje heb gekregen van papa lief.
    En nee ik neem geen lenzen want die zijn irritant, en dan moet ik meer hygienisch worden.
    Dus hebben jullie een bril? Wat voor bril? Of hebben jullie een nerd bril?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een bril ja ook een nerdbril (nerd)


    dream, dare, fly!

    Fayan schreef:
    Nope, geen bril, geen sierbril, geen lenzen :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb ook een bril, nerdbril. (: Ja, met sterkte.,
    Waarom nerdbril? Handige kleur, zwart, vond 't model wel leuk,
    grote glazen = lekker kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb een bril & een sier bril ^^ moet ook nog een nieuwe bril halen, ook een nerdbril ;D I love those things <3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik heb lenzen en een bril, ook een nerdbril-like. Alleen is die dan niet voor de sier.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb een bril en lenzen, maar de lenzen vind ik vervelend


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik moet waarschijnlijk een bril , dus ik denk dat als het me staat dat ik wel voor het nerd model ga dan :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Heb bril (: Zwart maar geen nerdbril vind ze persoonlijk nogal lelijk, maar bij sommige mensen staan ze leuk ;d
    + al vond ik ze leuk en stonden ze, nam ik ze niet want ik zie ze te vaak ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik draag een bril, een paarse. Maar ik heb h'm al vijf jaar, dus zou ik nodig eens een nieuwe montuur moeten. Ik weet niet, ik heb zo het idee dat ik te onhandig zou zijn voor lenzen en dat dat in het begin een heel gedoe is daarrond en dat zie ik niet echt zitten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik moet een bril. Ik heb problemen met lezen, iets met mn oogspieren, en dat kan bijna alleen maar opgelost worden door een bril. Ik ga dan waarschijnlijk ook voor zo'n nerdmodel :')


    Destroy what destroys you.

    Nee ik heb nog goeie ogen, En jammer genoeg staan brillen mij niet !
    Ik vind Nerd brillen zo nice !!!! Ik wil er ook 1 maar mij staan ze niet ):
    Maar mijn hello nerdo kitty keting heeft er wel 1tje <3


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    Nee ik heb nog goeie ogen, En jammer genoeg staan brillen mij niet !
    Ik vind Nerd brillen zo nice !!!! Ik wil er ook 1 maar mij staan ze niet ):
    Maar mijn hello nerdo kitty keting heeft er wel 1tje <3



    hahaha dit is echt schattig. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fantasia schreef:
    Ik heb zo'n 5 verschillende zonnebrillen. (nerd)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.