• Eh, ja. Leesvoer it is. Van mijn verhaal plaats ik nog een hoofdstuk voor vanavond, en dan ga ik heerlijk relaxen met een paar verhaaltjes.

    JA:
    -Goede grammatica.
    -Avenged Sevenfold fanfics. :9~
    -Schokkend.
    -Drama/geweld.
    -Homoseksualiteit
    -Onbekend!


    NEE:

    -One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, etc.
    -Even geen fantasy.
    -Pro-ana.

    Nyeh, zie maar, als je denk dat je verhaal echt uber is, mag je 'm plaatsen hoor, ook al is 't fantasy. Dan zal ik zien of 't me bevalt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    Mijn story, het is het lezen waard. Het is trouwens een onbekend persoon.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:01 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Zijn gewone onbekende personen stories dus wel goed? Ik heb namelijk een onbekende personen story in het drama/romantiek-genre :3


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Zijn gewone onbekende personen stories dus wel goed? Ik heb namelijk een onbekende personen story in het drama/romantiek-genre :3

    Oh, ja, zeker! Ik bedoelde eigenlijk onbekend, maar ik was vergeten het ertussen te zetten!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Oh, ja, zeker! Ik bedoelde eigenlijk onbekend, maar ik was vergeten het ertussen te zetten!

    Oké, dan zal ik 'm even hier voor je neerzetten, ik post meestal één of twee keer per week, maar vaak wel redelijk lang ^^


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    ik heb ook een verhaal van onbekende personen, romantiek

    Moet het veel hoofdstukken hebben?
    - heeft een verhaal waar veel mensen afhaakten omdat het 'te eng' was-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Moet het veel hoofdstukken hebben?
    - heeft een verhaal waar veel mensen afhaakten omdat het 'te eng' was-

    Hoeft niet veel hoofdstukken te hebben. En dat klinkt goed.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Asylum
    Zelf vind ik het allesbehalve eng, maar oke, have fun als je 'm gaat lezen (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Britt voelt zich elke dag, vierentwintig uur lang onzichtbaar. Ze wilt eens opvallen, niet één van de velen zijn. Ze doet er alles aan om 'perfect' te worden, ze doet er alles aan om op te vallen.
    Ze doet er alles aan om zich eens geliefd te voelen.
    Soundtrack.


    invisible.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe



    The end of the world as we knew-De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?

    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden,de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?-Link


    De eerste paar hoofdstukken zijn niet zo goed geschreven maar daarna gaat het beter ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een oude fanfic over homoseksualiteit. Hij is niet echt goed, én het is een fanfic, maar het is slash. (A)

    Ik zou sowieso eens naar Dying to live again [16+] kijken. (Niet van mij, maar wel cool.)


    Felix

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    (Het verhaal heeft een klein beetje LGBT, maar het is niet de hoofdlijn van het verhaal. Speelt wel een rol)


    I can't even think straight.

    Al mijn stories zijn volgens mij iets voor jou ;). Neem anders een kijkje op mijn profiel. 2 daarvan gaan over onbekende personen en de andere is samen met Jake Gyllenhaal. Succes


    I will be.

    Di's mijn eerste story, net geupload dus ik werk er veel aan^^.

    Ik weet niet of je het leuk vind, en ik hoop dat je t wil lezen ^^

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..


    http://www.quizlet.nl/stories/67365/the-past-in-my-hands/


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.