• Eh, ja. Leesvoer it is. Van mijn verhaal plaats ik nog een hoofdstuk voor vanavond, en dan ga ik heerlijk relaxen met een paar verhaaltjes.

    JA:
    -Goede grammatica.
    -Avenged Sevenfold fanfics. :9~
    -Schokkend.
    -Drama/geweld.
    -Homoseksualiteit
    -Onbekend!


    NEE:

    -One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, etc.
    -Even geen fantasy.
    -Pro-ana.

    Nyeh, zie maar, als je denk dat je verhaal echt uber is, mag je 'm plaatsen hoor, ook al is 't fantasy. Dan zal ik zien of 't me bevalt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    The Gunpowder Treason


    Remember Remember The Fifth Of November
    The Gunpowder, Treason And Plot.
    I See No Reason Why Gunpowder Treason
    Should Ever Be Forgot...

    2114-2115
    London, Engeland.
    Wat als je in een tijd leeft waarin oorlogen alledaags zijn?
    Wat als je in een tijd leeft waarin je vrienden en familie ziet sterven?
    Wat als je in een tijd leeft waarin de rijken de macht grijpen en de armen in vergetelheid raken?
    Wat als je in een tijd leeft waarbij de wereld een houdbaarheidsdatum heeft?
    In deze wereld leeft Valerie Ryker, codename V. Eenentwintig jaar oud en leeft met een plan. Niemand zal vijf november vergeten.

    Onbekende personen, actie, romantiek

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?

    Onbekende personen, fantasy(engelen) en romantiek


    tja, kijk zelf maar of er iets tussen zit ^^

    You're The Best Kept Secret In The World Of My Tongue [DanFlint]

    Daniel David Flint is een jongen uit Ashford, Surrey, Engeland. Hij heeft een grote hobby: Drummen. Hij hoopt en droomt ooit nog eens in een grote band te spelen en rond de hele wereld te touren. Hij luistert vooral naar muziek van Blink-182, Sum 41, Brand New en Tacking Back Sunday. Op de eerste schooldag van een nieuw jaar komt er een nieuw meisje bij hem op school en in de klas. Hij heeft meteen een click met haar.

    Zelfmoord - Homosexualiteit- ABN - gem. 400-700 woorden per hoofdstuk - wel over een band, maar een onbekende band, doet niets met het verhaal


    Destroy what destroys you.

    Kijk misschien even op de stories van Philyra? Zij heeft allemaal stories over onbekende personen en héél mooi!

    Misschien ook bij mijn Stand Alones?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:54 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 18:38 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik schrijf een story, en hij is best leuk.
    In mijn story worden wel de namen van 1D gebruikt.
    Maar ze bestaan niet ofzo, in mijn verhaal zijn het gewoon just boys.
    Dus het is niet echt een fanfiction (:
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Je wou gaystory's, nou ik heb er eeentje, ;3
    maar hij gaaat wel over one direction..


    Brother from another mother - Larry Stylinson.


    Hope u like it x


    LifeLaughLove <3

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."