• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    Fayan schreef:
    [Lol echt hè, als je dit terugleest. Heeft echt niets meer te maken met deze hele RPG. Love it. *O*]


    [Ah, who the hell cares, Saph and Fayan are sexy *O*
    Er is gewoon héél veel seksuele spanning in Panem. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Horny Naked Stylist (cat)
    Ik bewoog mijn hand sneller op en neer en kneep afwisselend iets harder of juist zachter. Ondertussen keek ik naar zijn gezicht en werd ik zelf zo mogelijk nog harder. Zijn gekreun maakte me wild.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Mijn tong gaat plagend langs haar tepel, die ik stijf voel worden in mijn mond. ik grijns zelfvoldaan. ondertussen laat ik mijn beiden handen langs haar benen glijden. Alleen dat broekje zit me nu nog in de weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    "Neem me," Kreunde ik zacht in zijn oor, en sloot mijn ogem terwijl ik hem terugzoende.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    Ze voelde de lust in haar lichaam opbouwen, een gevoel dat ze niet kende. Tenminste, niet bij haarzelf. Onbewust beet ze op haar onderlip, ze voelde zijn mondhoeken omkrullen tot een grijns tegen de huid van haar borst, wat haar gek maakte.


    -

    Saph - Moaning Naked Mentor
    'Fayan,' kreun ik verlangend. Het was belachelijk, ik werd gek van zijn aanrakingen. hij wist precies wat hij moest doen, zodat ik steeds meer wilde, meer van Fayan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 0:02 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij duwde haar benen voorzichtig uit elkaar, en legde zich ertussen. Zijn handen liet hij naast haar rusten, en terwijl hij haar nogmaals zoende drong hij bij haar naar binnen. Een geluid dat tussen een kreun en grom inzat ontsnapte aan hem.


    -

    Fayan - Horny Naked Stylist
    Aangespoord door zijn gekreun liet ik mezelf weer afdalen naar onderen, maar veel sneller dan de vorige keer.
    Eenmaal daar aangekomen hield ik mijn hand stil en likte plagend kort over zijn eikel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik was dus van plan om om 12 uur naar bed te gaan (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Met kleine kusjes tusenin, verplaatste ik mijn mond naar haar andere tepel, om die net zoveel aandacht te geven. Mijn handen waren druk bezig met het irritant broekje van haar slanke lichaam te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ ... don't leave Saph like this!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga ook nog niet weg hoor, don't worry (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar handen gleden naar beneden, en ze maakte haar broek los. Die gleed vervolgens naar beneden, waarna ze Daiyh zelf voor de verandering eens tegen de glazen muur duwde. Haar lippen beroerden zijn hals, terwijl ze de riem van zijn broek los begon te maken.


    -

    Saph - Moaning Naked Mentor
    mijn lichaam trilt met verlangen, en er lijkt een kleine schokje door mijn lichaam te gaan als ik zijn tong voel. Ik probeer het gekreun niet meer tegen te houden, ik wil gewoon dat hij doorgaat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Let's break a record.

    Een topic vol met seks :'D]


    -