• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    Daiyh
    Ik liet haar even haar gang gaan, en werd direct tegen de muur geduwd. Grijnzend bekeek ik haar bijna-naakte lichaam. Ze was bloedmooi, en het aanzicht van zoveel moois alleen al zorgde dat de bobbel in mijn broek flink groeide.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Sexy Sucking Stylist
    Ik grinnik even maar neem dan zijn eikel helemaal in mijn mond, terwijl ik mijn andere hand er weer omheen sluit. Eens kijken hoe lang hij het volhoud.
    Ik beweeg mijn hoofd op en neer, zuig af en toe zachtjes en laat mijn tong het werk doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Toen het eenmaal gelukt was, liet ze de broek simpelweg zakken, om hem vervolgens ergens in een hoekje te schuiven. Haar lichaam drukte ze zacht tegen de zijne, haar lippen vonden de zijne weer terwijl haar hand zijn boxer binnen glipte.


    -

    Saph - Very Loudly Moaning Mentor
    Ik weet één hand in zijn haar te vertrengelen, maar laat hem het tempo verder aangeven. Oh god wat voelt dat goed. De kreunen lijken steeds sneller uit mijn mond te komen, en het wordt steeds moeilijker om na te denken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh - Sexy Evil Guy
    Zonder na te denken druk ik mezelf tegen haar hand aan. Ik wil haar, en eht zal neit lang meer duren voordat ik de controlle terug pak. Verlangend zoen ik haar slanke nek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*denkt aan een roze stuiterbal*

    Mijn beeld van Fayan zal nooit meer hetzelfde zijn (cat)]


    -

    Fayan - Sexy Sucking Stylist
    Ik neem zijn erectie dieper in mijn mond, beweeg mijn hoofd sneller op en neer en laat mijn tong overuren draaien, terwijl ik mijn hand ook sneller laat bewegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Zijn hoofd stuitert momenteel? (cat) does that help?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [*denkt aan een roze stuiterbal*

    Mijn beeld van Fayan zal nooit meer hetzelfde zijn (cat)]


    [lool (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Canxia - Dirty Cold Girl
    Een glimlach speelde rond haar lippen toen hij zich tegen haar aandrukte, waarna hij haar van haar boxer ontdeed. De erectie die zich vervolgens tegen haar aandrukte, was groter dan ze was gewend. Maar niet dat ze het erg vond, in tegendeel.
    Haar vingernagels gingen plagend over de huid van zijn onderbuik, waarna ze door haar knieën zakten en haar lippen tegen de binnenkant van zijn bovenbeen zette.


    -

    Maeleena schreef:
    [Zijn hoofd stuitert momenteel? (cat) does that help?]

    [Niet echt O__o]


    -

    Skylar
    Ik sloeg eenkretje dat gelukkig werd gesmoord door onze kus terwijl iik zachtjes door zijn haren streek en een moment lang sidderde van genot.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph - Very Loudly Moaning Mentor
    Ik moet nu letterlijk naar adem happen tussen de kreunen door. Oh god, dit houd ik niet meer vol. Met één laatste kreun kom ik klaar.

    Daiyh - Sexy Evil Guy
    Een siddering ging door me heen, maar het was zeker geen slecht gevoel. Ik bekijk haar prachtigelichaam, haar goed gevormde borsten terwijl ze voor me neerknield.

    [Are you gonna suck too? People are doing a lot of sucking today. :'D]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 0:18 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Niet echt O__o]


    [(wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb dus echt geen idee hoe seks voor jongens is, dus dit is best vreemd om te schrijven (cat)]

    Nero Orazio
    Hij onderbrak de kus, en keek haar enkel aan terwijl hij eerst rustig begon te bewegen. Hij liet een zucht ontsnappen, één die duidelijk maakte dat hij meer wilde.


    -