• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Daiyh
    Een grijns verscheen weer op mijn gezicht, en ik drukte mijn lippen hard tegen die van haar. Mooi, ze was verrast. Na een paar minuten breek ik de lange kus en vind haar blik weer. Ik sta stevig tegen haar aangedrukt, en mijn hand ligt stil op haar bovenbeen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik zucht diep en nestel me tegen Fayan aan.
    'Volgens mij is eht de bedoeling dat we opstaan,' klaag ik. Het bed is veel te comfortabel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [Wie zijn er nu in de kamer bij Saph en Fayan? *snapt niet meer*]



    [Cassie in naar Lughnasadh, Lucas-Die overigens met Rimrose was meegekomen- is weg en Primrose is er nog]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    'Jij lijkt anders ook niet erg je best te doen om je in te houden.' Haar vingernagels krasten over zijn bovenbeen, waarna ze haar hand weer rustig uit zijn broek haalde. Haar lippen beroerden zijn schouder, zacht beet ze in de huid van zijn hals waarna ze hem een tweede kus gaf, zijn lichaam tegen de hare drukte.


    -

    Cassie - District 9
    'Zeg, hoe heet je eigenlijk?' vraag ik nieuwsgierig, terwijl ik naast haar op de grond ga zitten. Ze kan me momenteel vrij weinig doen, lijkt me zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Nee hoor," antwoord ik. "Zolang we er niet uitgesleept worden lig ik hier prima." Ik sluit mijn ogen weer en druk een kusje op Saph's wang. Wat boeit mij dat publiek? Ik heb misschien niet zoveel tijd meer met Saph, dus ik wil ervan genieten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    ik maakte een brommend geluid in mijn keel, drukte haar steviger tegen de muur en wist mijn hand onder haar shirt te glijden. Inhouden ging inderdaad niet. En ik vond eht absoluut bloed irritant.
    'Wil je dan dat ik me inhou?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Fayan, er zijn waarschijnlijk nog meer mensen die je nu nodig hebben." Zeg ik
    Roze stuiterbal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Wie hebben mij nodig dan?" vraag ik, maar ik hou mijn ogen dicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*is jaloers op Val die wel een leven heeft naast deze rpg en wacht op Flap*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik hou Fayan dichter tegen me aan, hoewel ik weet dat we niet lang meer kunnen blijven liggen. We moeten verder, met de opstand, de tributen... Een zucht verlaat mijn lippen. De vredige sfeer is compleet weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een uitdagende, verleidelijke grijns verscheen op haar gezicht, ze bracht haar lippen dichtbij zijn oor. 'Denk je dat echt?' fluisterde ze.
    Ondertussen sloeg ze één van haar benen om hem heen, zodat ze zijn onderlichaam tegen de hare kon drukken.


    -

    Primrose
    "Eentje die toevallig Prim wordt genoemdt." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Het enige wat ik denk is dat je een heel, heel gevaarlijk meisje bent,' antwoord ik, mijn stem dieper dan normaal. En het is waar, want voor even was ik de controlle kwijt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Nu moet ik mijn ogen wel opendoen en kijk haar aan.
    "Waarvoor heb je me nodig?"
    Ik hoopte maar dat het belangrijk was. Ik wilde Saph nog niet loslaten. In een soort reflex pak ik zijn hand en verstrengel onze vingers.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen