• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    [Stiekem zit ik achter mijn computer met een mega grijns mijn F5 knop te mishandelen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [...en toen wachtte iedereen weer op Val. Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb? D:

    Oooh, wie vindt trouwens dat Flap wat vrijheid verdient? DDDDDD:]

    Lughnasadh
    Ze siste iets onverstaanbaars naar het meisje, wat waarschijnlijk een niet erg net woord was, en trachtte haar middelvinger naar haar op te steken, wat niet lukte door de touwen om haar handen. Ze was nu al zo lang vastgebonden dat er dikke striemen in haar huid gedrukt zaten, en het zou niet lang meer duren of het zou beginnen te bloeden. Ergens hoorde ze mensen tegen elkaar praten, maar ze begreep niet waar ze het over hadden. Ze kon zich er amper op concentreren. Honger en vermoeidheid voerden de boventoon.

    Felan
    Hij had verwacht dat er op een gegeven moment wel mensen binnen zouden komen, maar de eetzaal was nog steeds even verlaten als eerst. Het zou er ook niet heel representatief voor District 12 uitzien als er nu opeens iemand binnen zou komen, want hij droeg geen shirt en leunde lui achterover op een stoel, zijn voeten gelegen op de tafel tussen twee borden waar nog een restje van een groene prut (erwtensoep?) op lag. Hij had geen idee of er hier camera's waren, maar die zouden hun verraderlijke blikken nu vást niet op hem richten: hij was in zijn eentje, dus niet interessant.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Nee, Flap komt nooit meer uit die kamer! Muhahaha]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    [...en toen wachtte iedereen weer op Val. Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb? D:]

    [Dat klinkt ook niet aardig (cat)]

    *leest 'zonder shirt'* o_o *schopt Amycus haar kamer uit*

    Amycus Calcia
    Met een zucht liep ze uiteindelijk de gang op, en wreef even door haar ogen. Wat moest ze nou met hem, met haar gevoelens voor hem? Als het plan al lukte, hoe groot was de kans dan dat Felan één van de tributen zou zijn die gered werden? Peinzend liep ze de trappen af, geen behoefte om op de lift te wachten.


    -

    Daiyh
    Vrouwen en hun gevoelens. Ik onderdruk mijn irritatie, druk een kus op haar hals. Maar hier heb ik geen antwoord op.

    [Internet, why you hate me? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, moest even mijn computer reanimeren (cat)]

    Fayan - Stylist
    Ik lachte en trok toen maar de dekens over onze onderlichamen heen.
    "Zo beter?" grijns ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar hier heb ik geen antwoord op.

    [Chiara: *trots* =3]

    Chiara Cinxi
    Langzaam liet ze haar billen even langs zijn kruis gaan, waarna ze zich omdraaide. 'Is dit het enige wat je wilt?' fluisterde ze in zijn oor, en drukte haar lichaam tegen dat van hem. Haar hand glipte onder zijn shirt, haar vingernagels streken over zijn buik.


    -

    Cassie - District 9
    Ik lach ook. 'Ik ben helemaal vrolijk vandaag! Trouwens, sorry dat ik stoor. Ik kwam onze gevangene voeren,' voeg ik eraan toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik deed mijn best niet te blozen en wreef in mijn ogen.
    'Uh, sorry,' mompel ik. Niet dat het me echt speet, maar goed. Weer maar een paar uurtjes rust voordat ze ons kwamen storen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Veel beter." Antwoord ik
    "Ik ga even weg, ik heb slaap." Fluistert Lucas
    "Oké." Zeg ik
    Hij kust me op m'n neus-Hoe schattig?- en loopt weg.
    "Luister, Fayan een groot deel van het publiek zal heel verward zijn als ik straks kom aanlopen met mijn 'nieuwe vriendje' die Felan dus niet is. Wat moet ik hun zeggen?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Een siddering gaat door mijn lijf. Vervolgens duw ik haar tegen de dichtbijzinde muur aan en druk mijn lichaam tegen dat van haar. Een beetje ruw misschien, maar ze wilde toch gevoelens zien? dan kan ze die krijgen ook. Mijn hand streelt haar bovenbeen inmiddels plagend.
    'Jij lijkt het anders wel heel graag te willen,' fluister ik in haar oor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een hoog, geschrokken geluidje ontsnapte haar toen ze tegen de muur werd gedrukt, zijn lichaam tegen de hare voelde. Hij was ruw, ze was dol op zijn ruwheid. Zijn hand leek dwars door de stof van haar spijkerbroek heen te gaan, en toen ze zijn warme adem in haar hals voelde was ze even niet in staat om te antwoorden.


    -

    [Wie zijn er nu in de kamer bij Saph en Fayan? *snapt niet meer*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik schater en huppel terug naar de kamer hiernaast. 'Ah, arme jij. Lig je niet lekker?' Ik heb serieus een zware hekel aan dat mens, maar goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik loop net terug naar Flap, Primrose staat er nog. Jij zei dat we je allemaal mochten komen storen, remember?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.