• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    [Dat is mooi *O*]

    Chiara Cinxia
    Toen iemand op de deur klopte, opende ze langzaam haar ogen. Onwillekeurig verscheen er een kleine glimlach op haar gezicht, het kon niemand anders zijn. Soepel stond ze op van het bed, maar voor ze de deur opende streek ze even door haar lange, donkere haar.
    Rustig trok ze de deur open.


    -

    Cassie - District 9
    Ik ben helemaal niet van plan om iemand te vermoorden. Nou... Er is maar één iemand die ik zal doden, en dat vertel ik voorlopig niet aan iedereen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkast aan en luister naar zijn kloppende hart.
    'Dat zou ik fijn vinden,' zeg ik zachtjes. Ik hem me nog nooit zo vredig gevoeld, zo compleet veilig, als bij Fayan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Hij kwam niet naar de Trainingen, naar de interviews. Eerlijk gezegd is het een wonder dat hij nog bij de boete erbij was. Hij is de jongenstribuut van district 10 en hij heeft zo'n mooie glimlach. Alsof hii een engel is." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nero Oriazo
    'Alsof je het erg vind,' grinnikte hij, en liet zijn handen naar haar billen afdwalen. Zachtjes gaf hij kusjes in haar hals.


    -

    [Fayanen Saph zijn zo freaking cute samen <3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    Prim praat verder, maar ik ben er met mijn gedachten niet bij. Die zijn al in de Arena, proberen uit te vinden hoe ze mijn plan het beste kunnen uitvoeren, vragen zich af wie ik zal helpen de Arena uit te komen. Eén ding weet ik zeker: Felan word het niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik sluit mijn ogen weer, maar ben niet van plan in slaap te vallen. Mijn vingers vinden zich weer een weg in zijn haren, maar dat is toch al zo'n puinzooi dat het niet veel erger kan worden. Maar het ziet er lief uit. Saph ziet er altijd lief uit.
    Ik vraag me af hoelang we zo kunnen blijven liggen, voor we gestoord worden want dat gaat natuurlijk gebeuren. Rust? Nee, dat hebben wij nooit langer dan een paar uur. Ik zucht diep bij het idee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*Beledigt* ik las dit zojuist op een of andere site: In bier zitten vrouwelijke hormonen, als je teveel neemt ga je zeuren en slecht autorijden.]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:49 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    -DubbelPost

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:48 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Eten (K)]

    Skylar
    ‘‘Hm-hm. Niet eerlijk.’’ Murmelde ze niet erg overtuigend, vooral omdat hij haar gevoelige plekje in haar hals had gevonden, en ze ongewillig sidderde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben er weer (...volgens mij was ik ook nog vergeten te zeggen dat ik ging eten. Maar ja.)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Smakkelijk eten,Leave]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    [*Beledigt* ik las dit zojuist op een of andere site: 085. In bier zitten vrouwelijke hormonen, als je teveel neemt ga je zeuren en slecht autorijden.]

    [Het zou wel verklaren waarom jongens/mannen er geen genoeg van kunnen krijgen (wbw)]


    -

    [Eet lekker! (smakelijk is een stom woord)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.