• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    [@Crisps, lol, ik zie me nu echt voor me dat Prim gewoon in zichzelf aan het praten is xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena schreef:
    [ Van Lughnasadh naar Flup, arm mens :'D]

    [Ik kan die naam gewoon niet onthouden... En Flup klinkt leuk ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haar huid lijkt te glanzen in het zonlicht, en ik meot de neiging onderdrukken om die strakke kleding niet van haar lichaam te scheuren. Daar ben je hier nu niet voor, Daiyh.

    [O nee? (wbw)]

    Chiara Cinxi
    Ze verschoof nog een stukje, waarna ze volledig op het enorme, ronde matras lag. Een zucht ontsnapte aan haar, ze opende haar ogen toen zijn stem klonk. 'Meestal.' mompelde ze, en rolde op haar zij.
    Met haar hoofd op haar hand leunened keek ze bedenkelijk naar hem.


    -

    [Ik ook, ik ook. Ugh achja het is ook geinig]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Lalala. *gaat maar eens een post maken*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Wie weet. (wbw)]

    Daiyh
    'Je zou denken dat een mooie.. vrouw zoals jij, altijd wel omringt zou zijn met mensen,' zeg ik. De grijns lgit nog steeds op mijn lippen, terwijl mijn ogen nog steeds vrij haar lichaam bestuderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik nou echt de enigste die Lughnasadh de hele tij heeft onthouden en haar geen Flup of Lughnaflap noemde? Arm mens]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Een heldere lach ontsnapte aan haar, waarna zich weer langzaam op haar rug liet zakken. 'Slijmbal,' grinnikte ze, en streek haar haar naar achteren, uit haar gezicht.


    -

    Cassie - District 9
    Ik leun tegen de deurpost aan en kijk grijnzend naar de vrouw. Ze ziet er nogal vernederd uit, eerlijk gezegd. 'Goedenavond, lekker geslapen?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Ik wacht even, niet te lang, maar dat loop ik naar haar toe, buig me over haar terwijl ik met één hand op het bed leun.
    'Vind je?' vraag ik zachtjes. Ik grijns niet, en ik weet dat de blik in mijn ogen serieus is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden open, zijn stem klonk harder. Er was ook geen spoortje meer van de grijns te bekennen, waardoor ze meteen op haar hoede was. Ze schoof een stukje naar boven, zodat ze zich niet compleet onder hem bevond. 'Hoezo, beledig ik je dan?' vroeg ze, haar stem plagend en zoet.


    -

    Primrose
    Ik glimlach en bijt op mijn onderlip. Vanonder mijn wimpers kijk ik naar Lucas. Ik kom wat dichterbij hem staan en hoop dat hij niet terugdeinst. Nee, dat zal hij niet doen want hij zei zojuist dat hij toen hij me zag in liefde op het eerste gezicht gelooft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*wacht op Val*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    [*wacht op Val*]


    -

    [*Wacht op zichzelf*]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.