• Members of the WAG-gang
    Improvise - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Pachelbel- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:35 ]


    Hope goes lost but never dies.

    ik wilde iets zeggen maar ik ben het vergeten, het was vast onzinnig like always (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hello <3
    Ik ben er wel maar even. Ik moest duits leren. Na morgen heb ik 3/7 toetsen gehad. Nog 4 grote toetsen. Plus ik heb vandaag rampzalig nieuws te horen gekregen. But als ik veel geluk heb valt het mee, maar ik vrees er voor.


    Tears are words the heart can't say.

    hey girl! oef, zijn de toetsen wel goed gegaan? En wat is er gebeurd dan? ;o -als je het al wilt vertellen- (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hallotjes (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb vanaf woensdag tot april vakoverschrijdende opdracht. Maar spijitg genoeg was de 2de mededeling dat hij ook KLASOVERSCHRIJDEND is. Concreet ik moet met 10 vreemden samen opdrachten maken. Maar dat betekent dus ook dat de kans dat ik bij die gast waar ik over vertelde en zijn aanhangsels zit, Zeeeer groot is. Concreet ik ben dood. Woensdag krijgen we de groepjes te horen. Ik ben al depressief op voorhand. De kans dat je bij iemand zit die je kent, en die je afkunt is zo minim dat ik gewoon al wil doodvallen op voorhand. Daarbij komt ook nog een dat de punten van jouw opdracht in het groepje voor iedereen tellen, dus als ze je buizen of je zit met slechte punten krijg je het op je kop. Geen zin in hun nieuw experiment dus.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:04 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    Ik heb vanaf woensdag tot april vakoverschrijdende opdracht. Maar spijitg genoeg was de 2de mededeling dat hij ook KLASOVERSCHRIJDEND is. Concreet ik moet met 10 vreemden samen opdrachten maken. Maar dat betekent dus ook dat de kans dat ik bij die gast waar ik over vertelde en zijn aanhangsels zit, Zeeeer groot is. Concreet ik ben dood. Woensdag krijgen we de groepjes te horen. Ik ben al depressief op voorhand. De kans dat je bij iemand zit die je kent, en die je afkunt is zo minim dat ik gewoon al wil doodvallen op voorhand. Daarbij komt ook nog een dat de punten van jouw opdracht in het groepje voor iedereen tellen, dus als ze je buizen of je zit met slechte punten krijg je het op je kop. Geen zin in hun nieuw experiment dus.

    omygosh, dat is echt verschrikkelijk. aww, alvast sterkte ermee!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Philosopher schreef:
    Hallotjes (:

    hey there (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Heey Anne (:


    Tears are words the heart can't say.

    Njha ik ga echt huilen als ik bij een van die gasten zit he. Pff fingers crossed dat ik wat normale mensen krijg. Maarja ik ga verder doen. Bye <3


    Tears are words the heart can't say.

    goodluck!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat ik doe als ik samenwerk met mensen die geen fuck doen is hun naaien. Hun namen niet op het werk zetten, ze niets vertellen, zorgen dat ze uit de groep gekickt worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Philosopher schreef:
    Wat ik doe als ik samenwerk met mensen die geen fuck doen is hun naaien. Hun namen niet op het werk zetten, ze niets vertellen, zorgen dat ze uit de groep gekickt worden.

    haha ja, indeed


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Philosopher schreef:
    Wat ik doe als ik samenwerk met mensen die geen fuck doen is hun naaien. Hun namen niet op het werk zetten, ze niets vertellen, zorgen dat ze uit de groep gekickt worden.

    Njha dat ga ik ook niet doen, want dat gaat mij slechter uitkomen dan hen. Ik ga gewoon van het principe zijn ik doe het mijne jullie et uldere en vo de rest trekt ulder plan. Ik heb zo al genoeg werk dat dit kut ding er niet bij moet komen.


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    (...)
    Njha dat ga ik ook niet doen, want dat gaat mij slechter uitkomen dan hen. Ik ga gewoon van het principe zijn ik doe het mijne jullie et uldere en vo de rest trekt ulder plan. Ik heb zo al genoeg werk dat dit kut ding er niet bij moet komen.


    Ja, dat is het verschil dat ik gemener ben dan jou. En ik dat soort dingen gewoon niet meer pik. En ik heb dan nog wat mensen die me wel helpen als dingen uit de hand lopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Philosopher schreef:
    (...)

    Ja, dat is het verschil dat ik gemener ben dan jou. En ik dat soort dingen gewoon niet meer pik. En ik heb dan nog wat mensen die me wel helpen als dingen uit de hand lopen.

    Whaha dan bel ik jou als het uit de hand loopt. Hihi. Mag je ook meteen hier blijven tot April (:


    Tears are words the heart can't say.