• Dankjullie wel lieverds.
    dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    dat ik altijd mezelf kan zijn.
    dat ik jullie kan vertrouwen.

    I love you guys <33

    Zondag 30 oktober.
    In Utrecht, om half 12/12 uur.
    verzamelen bij de Starbucks.
    met:
    Joëlla
    Sanne
    Robin
    Lieke
    Lianne
    Esther
    Fabienne
    Marrit?
    Chanou

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 7:48 ]


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    En Kato, mag ik ook op je lijstje? (aa)

    Natuurlijk (bloos)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Iedereen welterusten die gaat slapen! <33
    xxxx


    every little thing is gonna be alright.

    Saaplekker Esther
    love you <3333333333333

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:28 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    (...)

    ja dat ga ik jou nog niet aan je neus hangen haha ;3
    drama en romantiek is wel goed toch? (A)

    Ofcourse (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En nu ga ik ook maar eens slapen, haha! (bloos)
    Slaaplekker en tot morgen lieverds! <333 (wedding)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Slaaplekker Kato,
    tot morgen, love you <333333


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    ZO en nu moeten jullie mij even helpen xD
    ik vind het niet zo een goed stukje, maar ik wil even weten wat jullie ervan vinden..

    Ik was blij voor haar, maar ergens voelde ik ook een steek van jaloezie. Ik wou dat gevoel niet hebben, maar ik kon er niks aan doen. Ik wil ook wel is twee armen om me heen. Een jongen die er altijd voor je is wat er ook gebeurd. Een jongen die voor je opkomt al dat moet. Een jongen die van je houd om wie je bent. Maar of ik deze persoon ooit tegen zal komen betwijfel ik met heel mijn hart.


    Ik zie een heel klein spellingsfoutje -sorry ex-béta kon het niet laten- Ik wou moet ik wilde zijn, want het is schrijftaal en wou is spreektaal.


    SLOAN.

    Houis schreef:
    ZO en nu moeten jullie mij even helpen xD
    ik vind het niet zo een goed stukje, maar ik wil even weten wat jullie ervan vinden..

    Ik was blij voor haar, maar ergens voelde ik ook een steek van jaloezie. Ik wou dat gevoel niet hebben, maar ik kon er niks aan doen. Ik wil ook wel is twee armen om me heen. Een jongen die er altijd voor je is wat er ook gebeurd. Een jongen die voor je opkomt al dat moet. Een jongen die van je houd om wie je bent. Maar of ik deze persoon ooit tegen zal komen betwijfel ik met heel mijn hart.


    volgens mij kan je beter één tijd gebruiken, maar ik vind het wel goed hoor ^^ <3


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    volgens mij kan je beter één tijd gebruiken, maar ik vind het wel goed hoor ^^ <3


    owgod goed dat je het zegt,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:
    (...)

    owgod goed dat je het zegt,


    Met plezier gedaan ;D


    i'm broken, do you hear me.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Ik zie een heel klein spellingsfoutje -sorry ex-béta kon het niet laten- Ik wou moet ik wilde zijn, want het is schrijftaal en wou is spreektaal.


    haha okee, weer wat geleerd ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oké,
    Zal ik ook maar eens gaan slapen morgen ook weer school.
    Droom strakjes over 5 geweldige, getalenteerde jongens en over mij ofcourse Hahahah dat zeg ik voor te lachen hoor. Maar dus, tot morgen!
    iloveyou <3333


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    (...)

    haha okee, weer wat geleerd ;D


    Graag gedaan. :Y)


    SLOAN.

    Ik ga slapen schatten! Droom lekker over Pussies, Carrots, Potatoes, Turtles and spoons, Vas happening en meer <333


    SLOAN.

    Houis schreef:
    ZO en nu moeten jullie mij even helpen xD
    ik vind het niet zo een goed stukje, maar ik wil even weten wat jullie ervan vinden..

    Ik was blij voor haar, maar ergens voelde ik ook een steek van jaloezie. Ik wou dat gevoel niet hebben, maar ik kon er niks aan doen. Ik wil ook wel is twee armen om me heen. Een jongen die er altijd voor je is wat er ook gebeurd. Een jongen die voor je opkomt al dat moet. Een jongen die van je houd om wie je bent. Maar of ik deze persoon ooit tegen zal komen betwijfel ik met heel mijn hart.


    Ik vind hem wel goed! ;DD
    maar er staat nog een spelfoutje in. (A)
    ik wil ook wel eens twee armen om me heen.


    every little thing is gonna be alright.