• Sorry als deze verkeerd staat

    Ik heb inmiddels alweer een tijdje een iphone s5, maar ik zoek een app waar je gratis muziek op kan downloaden.
    Ik had eerst video dl gedownload maar als je meer dan 10 nummers download, moet je over gaan op de betaalversie.
    Weet iemand toevallig een app voor iphone waar je gratis muziek op kan downloaden?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik gebruik zelf iMusic, het is gratis en je kan er alle YouTube video's op downloaden. Het is hetzelfde als iTube, PlayTube en al die andere dingen ^^


    <3

    Amica schreef:
    Ik gebruik zelf iMusic, het is gratis en je kan er alle YouTube video's op downloaden. Het is hetzelfde als iTube, PlayTube en al die andere dingen ^^


    Hoe kan je muziek daarop downloaden? aangezien ik het alleen online kan zien en ik ben bang dat het dan van mijn MB afgaat.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wat ik gebruik is youtube-mp3 converter. Is geen app, maar een website. Even googlen en je hebt 'm zo. Dan hoef je alleen nog maar de link van youtube te kopiëren en plakken, en hij wordt gedownload!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Wat ik gebruik is youtube-mp3 converter. Is geen app, maar een website. Even googlen en je hebt 'm zo. Dan hoef je alleen nog maar de link van youtube te kopiëren en plakken, en hij wordt gedownload!

    Deze inderdaad en als die bij een bepaald liedje niet werkt gebruik ik listentoyoutube.com

    Clipconverter.cc
    je kan er zelfs beeld bij downloaden ^^
    Dan heb je een hele Music vid op je tel

    (Ook een website)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik heb inderdaad al die sites in mijn favorieten zijn, maar ik kan geen muziek overzetten van mijn computer op mijn telefoon


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Ik heb inderdaad al die sites in mijn favorieten zijn, maar ik kan geen muziek overzetten van mijn computer op mijn telefoon


    Bij mij werkt ie ook op m'n telefoon in ieder geval


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly