• het schijnt dat Tom en Bill hebben gezegd dat ze de Olsen Twins hot vinden en als zij hen vragen om een relatie ze niet zullen twijfelen..


    i hate everyone

    ogg, daar is de joepie heeel goed in! :S in overdrijven! Bill en Tom hebben ooit, toen ze 15 jaar waren fzo gezegd dat het wel cool zou zijn als ze met de Olsen twins zouden zijn! Ze vonden het gwoon een coole gedachte, een tweeling die ene tweeling date! en nu, 2 jaar later heeft de joepie dat interview pas gevonden, en maken ze er een heel drama van!

    je kan de jongens tog nix verwijten, vroeger hebben ze de olsen twins waarsgijnlk erug vaak in films zien spelen nzo, normaal dat ze erop geilden ^^ maar nu zien die twee er niet meer uit, wedden dat ze nu helemaaaal niet meer met de olsen twins zouden willen daten??

    maar ach weet je, de joepie ... xD

    DE joepi = RoddelBlad! waarom?!
    1. TOM en GUSTI verwisseld van Tattoo??
    2. Bill kon allang spreken en toch pakt hij papier en pen??!

    xHvj

    maar dat is gwn waar , en geen roddel hoa x]


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    HMm... hun probleem hé, Tom geilt ook de hele tijd op nicole scherzinger...
    ik maak er geen groot probleem van :P


    dat is waar x]


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    ja ze passen daar totaal niet bij zo sletten dat dat zijn ze kunnen veel beter krijgen :D

    ik vind de olsen twins nog best leuk hun styl sorry maar ik denk niet dat zij iets met de kaulitz twins willen


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Uchh .. >.<
    wie valt op zo'n lelijke drugs kinders x'D
    Das het zelfde wat vandaag in de joepie stond: ' Toms lief Nicole Sherzinger was er ook, ps: lees: Tom heeft al maanden een oogje op haar 'da stond ahzo in een artikel van de joepie :'D
    Ochja :P

    jaa uhu(:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ze geilen op hun


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    daz gelijk all OUD nieuws x'D .

    maar nu is dat nietmeer !
    de joepie is gewoon laat met hun nieuws , heel laat !
    want nu hebben ze namelijk all iemand anders op het oog.

    jessica alba , [daar is vnaaf een film over met haar : honey en k denk op 5tv maa kweet niet x'D ]
    en voor tom nicole scherzinger.
    daar heeft hij all maanden een oogje op.

    volgens de informatie die ik las. sorry als er fouten in staan fzoo !

    euh dat hebben de kaulitz twins een jaar geleden gezegd..... in de joepie stond overlaatst ook: georg een lief?? terwijl het al bijna gedaan is... geloof die roddels niet
    vandaag staat er ook in: toms liefje....
    als ze het over nicole hebben

    Zelfs als veel dingen Bill en Tom Kaulitz scheiden, als we ze vragen met welke beroemheden ze dromen om mee uit te gaan, zeggen de tweeling Tokio Hotel zeker: een van de zusjes (tweeling) Olsen!

    Bill heeft altijd een zwak gehad voor Ashley Olsen, terwijl Tom haar zus Mary- Kate Olsen leuker vindt. Op dit moment weten maar een paar mensen dat de tweeling ooit de gelegenheid heeft gehad ze te ontmoeten en ze te verleiden. Het was 1 jaar geleden, in de coulisses van een prijsuitreiking… Bill en Tom, kijkend naar de tweeling, dachten meteen dat het hun enige kans waren om tegen ze te praten. Dus ze hebben alle moed genomen , en hebben zich voorgesteld, terwijl ze(Mary- Kate en Ashley) nog nooit iets van hun hadden gehoord. Natuurlijk is Tom meteen naar zijn favoriete gegaan Mary- Kate, en heeft geprobeerd een praatje met haar te maken. <> is het juiste woord, want Tom, ook wel bekent als de flirter, voelde zich opeens zo geïntimideerd dat hij opeens wat begon te brabbelen tegen Mary- Kate. Ze begreep helemaal niets van wat hij haar probeerde te zeggen en ze is gewoon opgestapt en weggelopen, en liet Tom achter, die nog even moest bijkomen. Integendeel voor Bill, de dingen zijn beter gekomen. Hij was zekerder van zichzelf, hij heeft de gelegenheid gehad om met Ashley te praten en ze hebben zelfs hun nummers uitgewisseld. Tom heeft kon het maar moeilijk geloven, voor de eerste keer had zijn broer hem met flirten verslagen… Bill, aan zijn kant, deed heel trots. Een paar dagen later heef Ashley hem gebeld om te vragen of het goed met hem ging. Sindsdien, zelfs als de tweeling Kaulitz de tweeling Olsen nooit meer zullen tegenkomen, houdt Bill altijd het nummer van Ashley en weigert zelfs om het aan Tom te geven! Als we het over meisjes hebben, bestaat de verbondenheid blijkbaar niet meer tussen de tweeling…

    Dat had Lizzy van Hyves ^^

    Als zij daar denken gelukkig mee te zijn is da voor mij allemaal cva!
    Hyperventileer niet man! Rustig man, neem een jointje!:p:p:p:p:p

    Uchh .. >.<
    wie valt op zo'n lelijke drugs kinders x'D
    Das het zelfde wat vandaag in de joepie stond: ' Toms lief Nicole Sherzinger was er ook, ps: lees: Tom heeft al maanden een oogje op haar 'da stond ahzo in een artikel van de joepie :'D
    Ochja :P


    En jij moet je bék dicht houden over lelijke drugs kinders, want ik ben zelf ook verslaafd geweest. Toe maar, scheld mij ook maaer uit voor een lelijk drugs kind.