• het schijnt dat Tom en Bill hebben gezegd dat ze de Olsen Twins hot vinden en als zij hen vragen om een relatie ze niet zullen twijfelen..


    i hate everyone

    Jep stimmt. maar denk na. de oslens twins, zouden die geinteresseert zijn in hun? =O en ze zijn veel ouder enzoo. dus ik dnk niet dat het iets wordt x'P


    Like a phoenix rising from the ashes

    pff vind het maar stom
    die lelyke-onstylvolle-bont-wyve met
    de hotste-mooiste-perfectste-en-alles-da-goe-is-jongens
    0% love

    da wist ik,,
    nu valt ut me pas egt op: twins & twins !! :D whaha


    when words fail, music speaks.

    Leuk voor Bill en tom als die ze hun vragen,ik gun het ze egt!(A) maar dat zal tog niet gebeuren :P


    My fairytail stinks, does yours?

    jep das waar:( ma da gaat dnek ik nooit gebeurn HOOP IK TOCH_O_ want ikke tommiboii wille(baby) ma ja dat is zo ze zijn gwn net zoals de meeste van ons ook verliefd op een ster. ik persoonlijk vind da de olsens heel erg verlelijkerd zijn en heel men klas vinden ze nie mooi(lol) maja ik denk da de kans klein is da ze er iets mee beginne!owjah tussn haakjes HEB JOEPIE OOK(lol)

    heelemaal mee eens gebeurt tog niet maar ik snap er nix van olsens zijn niet kei lelijk maar er zijn mooiere meiden op de wereld(ik niet)en Lindsay Lohan acteert beter(vaag kind maar wel goede actriese)


    take me away

    pff , met alle respect voor de mensen die de olsen twins leuk vinde
    ma da zijn k*twijven
    die zijn te lelijk
    tom&bill kunnen tog wel beter krijgen zeker :P
    xxx

    ashley vind ik echt super mooi ( maar ze heeft een vriend!) en MK is echt lelijk en zit achter iemand aan dus....

    Whatever.

    Ik snap niet dat sommige mensen hier op dit topic hopen dat het niet zo is. En als het al zo was, zij hebben meer kans op Tom&Bill als wij. O_o


    -

    Whatever.

    Ik snap niet dat sommige mensen hier op dit topic hopen dat het niet zo is. En als het al zo was, zij hebben meer kans op Tom&Bill als wij. O_o


    de kans dat iemand ze krijgt is zo goed als nihil

    het schijnt dat Tom en Bill hebben gezegd dat ze de Olsen Twins hot vinden en als zij hen vragen om een relatie ze niet zullen twijfelen..


    Dat is geen roddel, tis waar...

    Zou die tweelingen wel passen alléé ik bedoel qua van lengte mary-kate is zo ongeveer 1m60 en Ashley 1m52 dan is dat duidelijk wel veeel verschillen tussen 1 m80-83 en 1m52-60 dat wordt moeilijk met kussen en zoenen en leeftijd scheelt ook wel een beetje maar mijn punt is Hopelijk worden ze niet de liefjes van Bill en Tom genoeg redenen waarom niet!!..

    -Ik heb gesproken-


    FireFlies Above My Head

    uhm ik dacht dat dat zegmaar heel erg oud nieuws was toch ?? ><
    annyways moeten ze zelf weten right ..


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    uhm ik dacht dat dat zegmaar heel erg oud nieuws was toch ?? ><
    annyways moeten ze zelf weten right ..

    Het is ook oud nieuws, het is een toppic van vorig jaar dat naar boven werd gehaald xp

    Dat is toch al vet oud nieuws o0' ??


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    JustFamous schreef:
    (...)
    Het is ook oud nieuws, het is een toppic van vorig jaar dat naar boven werd gehaald xp

    huh? Maar als je dat wil doen staat er toch van:
    Er is hier al een jaar geen ruk gebeurd, is het wel nodig dit topic omhoog te schoppen?

    En met een roddel lijkt me dat niet erg logischxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?