• hoi,
    ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, en of ik het uberhaupt wel goed heb gedaan.
    Ik heb net een vriend van me via een smsje (hij is op vakantie vandaar) gezegt dat ik bij de volgende tekst (het zal wel geen goed engels zijn maar dat boeit even niet): I like you so mutch, I never liked someone die had ik verzonnen en op mijn arm geschreven, verteld dat ik eigenlijk gelijk aan hem moest denken, (dat heb ik maandag nacht geschreven en ik ben er vanaf toen tot nu nog over aan het denken) en nu duurt het langer als normaal dat hij reageerd. Nu weet ik dus niet of ik dat wel had moeten doen en wat ik nu moet.
    heeft er iemand tips??

    xx.

    Conclusie: na een iets duidelijker smsje heb ik de conclusie dat hij het nog niet gelezen hadxD

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:33 ]

    Nou, je hebt nu eigenlijk gezegd: 'Ik vind je heel erg leuk, ik heb nooit iemand leuk gevonden'. Dus eh.. misschien dat hij je sms'je niet helemaal snapt. (aa)


    It's time to be happy again.

    Heel apart dit. Typisch. Liefde is inderdaad enorm verwarrend, echt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Idd... verwarrend...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Idd... verwarrend...

    jap heel verwarrend
    kan erover mee spreken xD

    Everx schreef:
    (...)
    jap heel verwarrend
    kan erover mee spreken xD

    ben ik tenminste niet de enige die het verwarrend vind.

    Liefde is verwarrend. Maar misschien snapt hij je sms-je gewoon niet.

    Sympathy schreef:
    Liefde is verwarrend. Maar misschien snapt hij je sms-je gewoon niet.

    ik snap zelf niet echt wat er niet aan te snappen valt :S

    Je smsje komt nogal verwarrend over, je zegt, dat je hem leuk vind, maar dat je nooit iemand leuk vond.
    Als ik dat zou krijgen zou ik er niets van snappen. Maar misschien is hij gewoon heel druk op vakantie... (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    Je smsje komt nogal verwarrend over, je zegt, dat je hem leuk vind, maar dat je nooit iemand leuk vond.
    Als ik dat zou krijgen zou ik er niets van snappen. Maar misschien is hij gewoon heel druk op vakantie... (:

    dan maar hopen dat hij het zelfs wel snapt(A)