• Heeyy Peepz,
    Misschien herrinneren jullie het al niet meer, maar ongeveer een uur geleden vroegen wij om het beste idee te kiezen. Het is deze geworden:
    You're my Jackass!: De makers van Jackass maken een nieuw tv-programma, gebasseerd op de serie Jackass zelf. Veel is er niet veel van het programma bekend, maar toch durven 6 vriendinnen [met onder andere ook fake vriendinnen] de uitdaging aan...

    #1 -> Echte vriendin : xPLOPMELK
    #2 -> Echte vriendin : SayRockQueen
    #3 -> Valse vriendin : xNARUTO
    #4 -> Valse vriendin (Wat ze eigenlijk helemaal niet is) : StereoWorld
    #5 -> Hippe presentatrice (dus ze doet mee met de proeven of opdrachten en word als een echte vriendin beschouwt) : DeadPrincess


    Okee, niet zo heel erg boos zijn als je een iets mindere rol hebt. Maar het was echt moeilijk voor m'n zusje.

    Greetz, Selina en Nao ^^!


    What's wrong whit loving someone?

    Ik wil!
    Ingo komy<3

    Naam: Annelies

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/masyo/xGlamBitchyBarbiex/x_43f4db22-1.jpg?o=8

    Tekst (mét alles erop en eraan: leeftijd, karakter, likes & dislikes en geen msn-taal maar gewoon Nederlands ><:

    Haaii KillerQueen<3
    My name is Annelies en al zo'n 17 lange jaren leef ikop deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&streetdance aer ik ga ook erg veelweg met m'n vrienden zoals naar de bioscoop gaan en naar feestjes enseu je kentdat wel! Ok, ik ben een beetje heel erg verslaafd aan chocolade&shoppen. Music is like my drug! My undeadly drug! Whatever. Verder hou ik nog van me vrienden&familie. Ik haat dn weer spinnen&insecten maar ook nerds&egotrippers. Paris Hilton kinders daar kan ik ook niet tegen dus! Kom aub niet naar mij als je zo'n groot ego van jezelf hebtwant dan krijg je een trap onder je kont^^ Get it? Zoals je ziet, jaah that pretty bitch on the pic is me, heb ik blonde haren mit blauwe coontails erin. Sorry maar op deze foto was ik in een gekke bui en poseerde ik, terwyl mijn BF de foto nam, met mijn beertje Ernie op de foto x]. Aber ik moet eens gaan. Ik ga shoppen!

    Rol; 1 of 2

    Ik wil ook =D

    Naam: Dawn

    Plaatje: http://farm4.static.flickr.com/3234/2605517241_9d170fab22.jpg?v=0

    Tekst (mét alles erop en eraan: leeftijd, karakter, likes & dislikes en geen msn-taal maar gewoon Nederlands ><:

    Hye Bitchez <3
    Ik ben dus Dawn. Ik loop al 18 jaartjes over deze wereld rond. Ik houd van Shoppen & Met Friends rondhangen. Ik heb nogal een grote groep vrienden, en krijg eigenlijk nogal snel ruzie. Vooral omdat ik altijd zeg wat ik vind en sommige mensen vinden dat nogal irritant. Maar het boeit mij eigenlijk niet zo. Like me 4 who i am. Nou, dat was eigenlijk wel alles wat ik nu even over mezelf kan vertellen.. Behalve dat ik óntzettend Fán ben van Animé op de computer. Sommige mensen vinden het kinderachtig, maar ik vind het echt geweldig. Love it <3
    Love or Hate? That's Mé
    xoxo. <3

    Ik wil owk!
    Info komt! Die serie ruult gewoon ^^


    What you see, is what you get.

    Hunnz<3
    Ik MOET nu weten of ik een rol heb want ik moet weg en kom maar pas terug zondag oO

    Naam: Loes
    Plaatje:http://i192.photobucket.com/albums/z81/xXkiss_me_im_emoXx/scene%20girls/scene.jpg
    Tekst:
    Haai^^



    Loes is de naam en ik ben 17 jaartjes oud. Ik ben de jongste van vijf kinderen. Ik heb een zus en drie broers. Ella is de oudste van de vijf. Ze is 25 jaar en is pas afgestudeerd als journaliste en reist nu de wereld af. Dan heb je James, 21 jaar en helemaal weg van muziek. Hij zegt soms dat het zijn enige liefde is, waar ik altijd zo moet mee lachen. Dan heb je nog Alex en Jack die 19 jaar zijn. Zij zijn de twee raarste personen die ik ken. Met hen kan ik altijd lachen. Mijn karakter heb ik mooi te danken van mijn vader. We zijn allebei even nieuwsgierig en koppig. Van mijn moeder kreeg ik mijn grootste passie: fotografie. Ze was vroeger fotograaf. Maar spijtig genoeg is twee jaar geleden overleden. Dus je kunt al raden waar ik mijn tijd aanbesteed, fotografie natuurlijk. Ik doe ook nog heel graag leuke dingen met mijn vrienden. Wat ik echt verschrikkelijk vind is school. Je moet veel te vroeg opstaan en de leerkrachten zijn nog erger. Gelukkig ben ik binnen een jaartje afgestudeerd. Feesjeh^^

    Dat was het zo een beetje..



    Nog veel plezier!!



    Loes xx!


    It's all for you, my butterfly.

    IK WIL =D info komt.
    Welke maakt niet uit x] een leuke ^^

    Naam: Ellen

    Plaatje: http://farm4.static.flickr.com/3258/2582873396_6c44ab998d.jpg?v=0

    Tekst (mét alles erop en eraan: leeftijd, karakter, likes & dislikes en geen msn-taal maar gewoon Nederlands ><:

    Hye Leute!
    Ik ben Ellen. Ik ben 17 jaar en ik houd van BubbleGumm<3 Ik heb een ontzettende verslaving daaraan. Verder houd ik van HellooKitty<3 Shoppen<3 Bill Kaulitz<3 Omdat hij gewoon Sexyness is =D Ik ben dus fan van Th. & Trots om te zijn! Verder kan het me niet echt boeien wat mensen van me denken. Ik doe toch gewoon wat ik leuk vind. Ik kan kotsmisselijk worden van overdreven huppelkutjes die elke seconde hun háár moeten doen.. -.-'' En ik ben bang voor Clowns [iets te veel horror gekeken.] Verder kan ik Taaart maken =D Soms mislukt het. Meestal eigenlijk, maar oke. Ik probeer het.
    Nou, dat was ik wel een beetje x]
    Byeee <3<3

    Naam: Bo
    Plaatje: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/22/153/22153475_40.jpg
    Tekst (mét alles erop en eraan: leeftijd, karakter, likes & dislikes en geen msn-taal maar gewoon Nederlands ><)
    Hoii Mensjes,,
    Ik ben dus Bo en ben 18 jaar geleden op de wereld gezet. Op 12 Mei wordt ik 19 jaar en daar kijk ik dus echt al naar uit! ^^ Ik zit op kot door mijn studies en zie mijn ouders dus niet veel meer. Mensen beschrijven me als lief, betrouwbaar, hyper, koppig en soms wel arrogant >< Zoals je ziet op de foto heb ik zwarte haartjes en groen/blauwe ogen. Ik hou van hartjeslolli's, gummy bears & streetdance <33. Ik zit in een club en dans er dan ook met 2 van mijn vriendinnen. Verder nog, ik haat huppels, egomensjes, spinnen & insecten en jah, ik ben allergisch aan katten =( Al mijn vriendjes zijn me heilig, dus raak ze met niets, anders hebben jullie zeker met mij te doen! Maar ik moet gaan, love ya guys <33.


    What you see, is what you get.

    Maar ben door, ik laat het kiezen aan mijn zusje over xD!

    - jha ik ben slim


    What's wrong whit loving someone?

    Rol: nummer 3
    Naam: Nickita
    Plaatje:
    http://i273.photobucket.com/albums/jj208/emokittencutie/emo_girl.jpg
    Tekst:
    yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en vaak vrolijk en geniet altijd van het leven
    Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander kom op iedereen is gelijk dus vind zuk soort mensen zo belegelijk
    Ik hou heel erg van muziek mij zal je dan ook niet snel de deur uigaan zonder mijn mp3
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en kauwgom en lol trappen is mijn ding met of zonder mijn vrienden heb altijd wel lol in me leven
    Ik hou ook van skaten en graffiti dus als je mij weer eens zie tekenen maak ik altijd graffiti ontwerpen
    ik heb ook een hekel aan shoppen maar als wel iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu mijn telefoon gaat af dus bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    laat het kiezen snel gebeuren! ^^


    What you see, is what you get.

    Ik ga ff info invullen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Say

    Plaatje: http://i70.photobucket.com/albums/i107/xjsbellamias13/1385690382_l.jpg

    Tekst:

    Hai!
    Ik ben Say, 17 jaartjes jong. Ik kan niet zonder muziek en mijn vrienden. Over dat latste: Raak ze met geen vinger aan, of je krijgt met mij te maken! Ik speel al sinds ik tien ben gitaar en kan ook drummen. Verder zing ik graag en kan wat op de piano/keyboard. In mijn vrije tijd hang ik graag rond op de skatebaan, want ik skate al sinds een jaar of 5. Ik ben eigenwijs, zo ben ik nou eenmaal geboren. x] Als klein kind luisterde ik nooit en deed mijn eigen ding, nu nog steeds eigenlijk. Verder ben ik heel brutaal, koppig en snel nieuwsgierig. Ik ben alleen lief als jij dat ook bent, dus wees gewaarschuwd! ^^
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okaj, everybody happy ?


    What's wrong whit loving someone?

    Okaj, everybody happy ?


    Nee. ik heb geen rol T_______T

    Sorry, (huil)


    Take My Hand Take A Breath ...