• Applejack schreef op 26 okt 2011 - 11:24:
    Hallo Bronte,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Jullie hebben een week om het topic te openen. Dit bericht is naar zowel jou als Austen verstuurd. Veel plezier!
    Groetjes, Applejack


    De regels & andere, algemene dingen die je moet weten:
    - Er valt niemand af in de rondes. Op het einde van de rit krijg worden alle punten samen geteld, wie dan de meeste punten heeft, die wint.
    - Als je niet op tijd inlevert, zonder geldige reden, moet je je inzending samen met de volgende opdracht afgeven. Van het eindtotaal van de opdracht (herleid naar 20) gaan dan wel 3 punten af.
    -Uitstel vragen kan altijd, tenminste als je een goede reden hebt. Uitstel moet wel op tijd gevraagd worden.
    - Geen inzendingen met een 16+ rating (hieronder vallen ook verhalen over anorexia en die ziektes.)
    - Bij de jureringen letten we extra op originaliteit. Dus wees niet te passé.
    - 5 rondes
    - 15 deelnemers
    - Geen oude stand alones inleveren. Voor de opdracht schrijf je een andere stand alone.

    Jury:
    -Stryder
    -Bronte

    deelnemers:
    1.Emrys 2 ingeleverd
    2.Curtis 2 ingeleverd
    3.Breakdancer
    4.-uitgeschreven-
    5.-uitgeschreven-
    6. -uitgeschreven-
    7.-uitgeschreven-
    8.-uitgeschreven-
    9.IzakiShun
    10.Philyra 2 ingeleverd
    11.Mentha
    12.Randomness 2 ingeleverd
    13.Prodigal
    14.BRAINWITCH 2 ingeleverd
    15.Payned

    De eerste opdracht:
    In de eerste opdracht laten we jullie vrij, om te zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Hier herinner jullie ik wel aan een paar dingen/
    -Geen 16+ (verhalen over Anorexia vallen hier onder)
    -We letten extra op orginaliteit, fanfiction mag, maar zorg dat het nog een beetje orgineel blijft en een idee is dat niet vaak gebruikt is.
    - De inzendingen komen in deze story. hier komen ook de beoordelingen en punten

    Inlever datum: 9 November
    Woorden: minimum 800 maximum 1500



    Become an author
    Iedereen heeft wel eens het gevoel van teleurstelling bij het plot van een boek. Had het niet beter anders geëindigd? Dan is dit jou kans om dit volledig om te draaien! herschrijf het einde van een boek helemaal! Maar let op: geen kinderboeken (dus kom niet af met Harry Potter). Het boek word door Austen en mij goedgekeurd.
    Woorden: tussen de 800 en 1500
    Taal: mag Engels & Nederlands
    inleveringsdatum: 4 December


    Fanfiction

    Bij deze opdracht kunnen de fanfictionliefhebbers onder de deelnemers zich helemaal laten gaan. We geven jullie zelf de keuze over wie je de opdracht schrijft, maar ga nu alstublieft niet allemaal Justin Bieber, one direction,… kiezen. Elk personage mag maar twee keer gekozen worden. Meld in het topic wie je neemt. We hebben wel een voorwaarde, eigenlijk twee. Je verhaal moet anders zijn dan de rest van de verhalen, dit en het mag geen zoetsappig liefdesverhaal worden. Je schrijft over minstens een persoon. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je niet over heel one direction mag schrijven, natuurlijk mag dat. Geef je inzending een kerstthema. We rekenen geen punten voor realisme deze keer, om misverstanden zoals bij de eerste opdracht te vermijden.

    Inleverdatum 24/12/2011
    Woorden 700-1500




    Inschrijven is niet meer mogelijk!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:02 ]


    Ex astris, sciencia

    Payned schreef:
    (...)

    Ja, maar als er weer zo word gerekend als de vorige keer. Hou ik misschien nét 4/10 over.
    Daardoor gaat mijn enthousiasme om te schrijven heel erg naar beneden. Snap je? ;x

    Hoe bedoel je, zo slecht had je toch niet? *Probeert zich de vorige inzending te herinneren*


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, zo slecht had je toch niet? *Probeert zich de vorige inzending te herinneren*


    Nou, als Bronte weer zo gaat rekenen als de vorige keer dan kom ik daar wel op neer. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik wil nog mee doen, als ik vandaag opdracht twee mag inleveren zonder aftrek.
    En anders wil ik me toch graag uitschrijven. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Nou, als Bronte weer zo gaat rekenen als de vorige keer dan kom ik daar wel op neer. (:

    Realisme telt zo sowieso niet mee, dus daar kan ze geen punten op aftrekken. Daar geloof ik dat je de meeste punten hebt verloren. Ik ga niet voor een persoon de regels veranderen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 17:26 ]


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    (...)
    Realisme telt zo sowieso niet mee, dus daar kan ze geen punten op aftrekken. Daar geloof ik dat je de meeste punten hebt verloren. Ik ga niet voor een persoon de regels veranderen.


    oke, dan schrijf ik me wel uit. ;s


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik wil Tokio Hotel! (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Payned schreef:
    (...)

    oke, dan schrijf ik me wel uit. ;s

    Gaat niet, dat heb je daarnet wel gelezen.
    @BRAINWITCH
    Oké!


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    (...)
    Gaat niet, dat heb je daarnet wel gelezen.
    @BRAINWITCH
    Oké!



    haha, oke. Best. Dan geef je me toch voor elke opdracht een 0. Das helemaal kansloos. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)


    haha, oke. Best. Dan geef je me toch voor elke opdracht een 0. Das helemaal kansloos. (:

    I don't care.


    comfort in c h a o s

    Payned, Ik wil je nog laten inleveren, maar dit is eenmalig, oké?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Payned, Ik wil je nog laten inleveren, maar dit is eenmalig, oké?


    Ik heb nu de opdracht die ik bíjna af had al verwijdert.


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Ik heb nu de opdracht die ik bíjna af had al verwijdert.

    Prullenbak?


    comfort in c h a o s

    Payned schreef:
    (...)

    Ik heb nu de opdracht die ik bíjna af had al verwijdert.

    En er is geen mogelijkheid om deze nog terug te vinden? Heb je het bestand op je computer al verwijdert, of stond het op Q?


    Ex astris, sciencia

    Stryder schreef:
    (...)
    Prullenbak?


    Heb je een prullenbak op Q dan? O.o


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Heb je een prullenbak op Q dan? O.o

    Ik dacht dat hij in een word document stond.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    comfort in c h a o s