• En niet eens op een slechte manier! :'DD
    We moesten een schrijfopdracht maken en een vriend van me wou dat ik de mijne voorlas. Veel stelde het niet voor (het mochten maar ca 250 woorden zijn), maar het was genoeg om haar te laten huilen. Ze vond het ontroerend dat 'de jeugd van tegenwoordig' ook nog van andere dingen houdt dan gamen en rondhangen, of zoiets :'3. It made my day 8D.

    Wel eens een leraar, op welke manier dan ook, aan het huilen gemaakt?


    i put the fun in funeral

    Ja, met de hele klas, niet luisteren, schreeuwen, ging ze huilend de klas uit. ahum, dat was op haar 1e dag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uh, ja (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nouuuuuuuu,
    nee.
    Maar andere kindjes van mijn oude klas wel.
    Op de basisschool. En toen kreeg ze een auto ongeluk :(
    Maar het was niet zo erg. En ze leeft nog.

    En een keer op de middelbare.
    Door andere kindjes van mijn klas.
    En toen wou ze ons geen les meer geven..,


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Zaynette schreef:
    Uh, ja (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, ik niet, vrienden van mij wel op een niet al te positieve manier:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nu wil ik het toch wel lezen. (wbw)
    Maar nee, nog nooit.

    Joker schreef:
    Ja, met de hele klas, niet luisteren, schreeuwen, ging ze huilend de klas uit. ahum, dat was op haar 1e dag.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Uhm, ja. Alleen maar omdat ze vreselijk onredelijk deed. Al vond ik het toch wel overdreven dat ze vandaar zelfmoord heeft willen plegen. De roddels gingen over dat de schuld was van onze klas, maar dat was niet eens zo heftig dus er zal vast wel wat achter hebben gezeten.


    Believe in yourself.

    Nee. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Moak schreef:
    Nu wil ik het toch wel lezen. (wbw)
    Maar nee, nog nooit.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Iemand uit mijn klas wel. Die liet expres keihard een broodzakje klappen. En dat was echt heel hard. Onze lerares die zat vervolgens huilend onder haar bureau. Ze is opgegroeid tijdens een oorlog en dat soort dingen triggerden haar dus heel erg..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nope.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Applejack schreef:
    Iemand uit mijn klas wel. Die liet expres keihard een broodzakje klappen. En dat was echt heel hard. Onze lerares die zat vervolgens huilend onder haar bureau. Ze is opgegroeid tijdens een oorlog en dat soort dingen triggerden haar dus heel erg..

    Dat is gewoon zielig.

    On: mee nog nooit,hoewel mijn klas dat wel een keer bijna gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Applejack schreef:
    Iemand uit mijn klas wel. Die liet expres keihard een broodzakje klappen. En dat was echt heel hard. Onze lerares die zat vervolgens huilend onder haar bureau. Ze is opgegroeid tijdens een oorlog en dat soort dingen triggerden haar dus heel erg..

    Dat is best wel zielig... :/


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    (...)
    Dat is best wel zielig... :/


    Ik vond het zelf vreselijk en was de enige die haar hielp en probeerde te kalmeren. De rest zat allemaal te lachen om wat er gebeurd was. Ik vond het echt walgelijk van ze >.< Die arme vrouw heeft een gigantisch trauma en dan gaan ze er om lachen? Echt onbegrijpelijk xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.