• Ja ik ben bang dat ik het niet goed doe, ik wil het niet zo maken dat het vies is om te lezen maar het moet ook niet afgerafeld worden met een doorspoel enzo, heeft er iemand tips?


    You were born original, don't die as a copy.

    Krijg ervaring. XD

    uhm, lees wat intieme hoofdstukjes op Q en leer er van?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als de woorden zorgvuldig gekozen zijn, dan mag je best gedetailleerd gaan..
    Dat vind ik toch. Je kan intieme stukken op een mooie manier beschrijven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het woord piemel vermijden. XD


    Life is hard and then we die

    Maeleena schreef:
    Krijg ervaring. XD

    uhm, lees wat intieme hoofdstukjes op Q en leer er van?


    Geloof me dat heb ik al te veel gedaan, dadelijk word ik nog voor sex verslaafde uitgemaakt.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je het niet kunt, moet je het niet doen. Dat is mijn tip, haha. Niks ergers dan van die falende intieme hoofdstukjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ibxe schreef:
    (...)

    Geloof me dat heb ik al te veel gedaan, dadelijk word ik nog voor sex verslaafde uitgemaakt.=P
    Uiteindelijk zullen we er allemaal last van hebben (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het woord piemel vermijden. XD

    Noh waarom :"D


    -

    Taize schreef:
    Als je het niet kunt, moet je het niet doen. Dat is mijn tip, haha. Niks ergers dan van die falende intieme hoofdstukjes.


    Helaas verwachten mijn lezers dat en ik wil het ook, ik wil een mini Jacob haha.:$


    You were born original, don't die as a copy.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Uiteindelijk zullen we er allemaal last van hebben (cat)


    Lol hahaha, geloof ik graag.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Helaas verwachten mijn lezers dat en ik wil het ook, ik wil een mini Jacob haha.:$

    Daarom hoef je het nog niet te beschrijven toch? Je kan ook een soort inleiding doen en dan een tijdsprong. ;P
    Maar als je het wel wilt doen, zorg voor genoeg details. Zoiets gaat niet in 200 woorden, dat is te kort. En het bestaat ook niet alleen uit de seks, maar ook uit voorspel, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Daarom hoef je het nog niet te beschrijven toch? Je kan ook een soort inleiding doen en dan een tijdsprong. ;P
    Maar als je het wel wilt doen, zorg voor genoeg details. Zoiets gaat niet in 200 woorden, dat is te kort. En het bestaat ook niet alleen uit de seks, maar ook uit voorspel, haha.



    Hmmm ja ik weet hoe je het moet opbouwen en alles maar toch is het een knel punt.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Lees mijn Seks Story dan maar een keer. Ik denk dat ik het goed beschrijf: It's just fun.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oefening baart kunst :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PUKKELxDING schreef:
    Het woord piemel vermijden. XD


    Ik vind piemel zo'n debiel woord xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Gebruik andere woorden, dus i.p.v. vagina intiemste plekje en piemel lid. Vermijd woorden als seks zelf, laat het liefdevol lijken, dus met zoenen en strelen e.d. Gebruik een mooie opbouw, dus niet zomaar pats boem in bed, wat stoten(dit woord zou ik ook niet gebruiken) en klaar.

    Lees anders wat van die candlelight romans, die zijn vaak heel romantisch en de seksscène zijn heel mooi omschreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall