• Ja ik ben bang dat ik het niet goed doe, ik wil het niet zo maken dat het vies is om te lezen maar het moet ook niet afgerafeld worden met een doorspoel enzo, heeft er iemand tips?


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom beschrijven mensen het niet zoals het echt gebeurd. Het lijkt allemaal zo prachtig zoals je het in verhalen leest :'D


    -

    Iedereen heeft er problemen mee xd. Ik ook haha. :Y)


    To infinity and beyond •

    Doe alsof je er zelf onderdeel van bent, dat helpt. :Y)

    Ik zou het voorspel sowieso veel langer maken dan de daad zelf. Hebben ze langzame romantische seks? Neem voor alles de tijd en vertel veel details. Hebben ze (zoals mensen dat zo leuk noemen) 'angry Brokeback Mountain'-seks, beschrijf het dan ook ruig en ruw.
    Lees het nog eens over. Is het niet wat je verwachtte, dan kun je altijd nog besluiten om een deel weg te halen. Vaak is het ook leuk om alleen het begin van het voorspel te lezen, als je het wel suggestief, maar niet expliciet maakt.
    Desnoods kun je eerst de helft (alleen het voorspel bijvoorbeeld) beschrijven en dan aan je lezers vragen wat ze ervan vonden, en aan de hand daarvan zien of je er nog iets bovenop kunt leggen.
    Om te oefenen kun je voor jezelf tien seksscenes schrijven, die losstaan van je verhaal, voor je aan het echte werk begint.

    (Oh, wat zeg ik weer veel! Anway, succes!)


    Felix

    Stukje uit mijn verhaal, hopelijk helpt het je:

    “Is er iets lieverd” vroeg ik met een onschuldig gezicht. Ze gromde, “Jij plaagt me teveel”. Ze duwde me op haar bed en trok mij shirt letterlijk van het lijf af. Ik hoorde hem scheuren. Dat was al de zoveelste, maar het maakte niet uit. Nicol boog zich langzaam over mij heen. Ik voelde haar warme adem, terwijl ze me zachtjes kuste. Ze wreef met haar hand over mijn kruis. Hij verstijfde langzaam op haar aanraking. ‘En dan zeggen dat ik plaag’. Ik legte mijn handen om haar rug en trok haar tegen mij aan. De ene kus na de andere werd geplaatst. We geilden elkaar langzaam op, het zou niet meer lang duren.
    We werden langzaam wilder, terwijl de zon steeds verder verdween. De nachtgeluiden kon je zachtjes horen in haar kamer. Nicol lag naakt op me borskast en ik streelde zachtjes haar rug. Haar vagina schuurde langzaam langs mijn penis. Ik kwam overeind en kusde haar zachtjes in de nek. Ze kwam bij mijn oor en fluisterde; “Ik wil je nu, nu meteen”. Ik legde haar op mijn bed, trok de gordijnen dicht en ging met mijn hoofd tussen haar benen. Heel zachtjes duwde ik ze verder uit elkaar. Ze giegelde en langzaam likte ik over haar schaamlippen. Er ontsnapte een zucht uit haar mond, toen ik haar clitoris ging likken. Steeds sneller likte ik en ik merkte dat Nicol het niet lang meer volhield.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fayan schreef:
    Oefening baart kunst :'D


    Rofl, ik blijf liever nog even bij het lezen.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Genius schreef:
    Waarom beschrijven mensen het niet zoals het echt gebeurd. Het lijkt allemaal zo prachtig zoals je het in verhalen leest :'D


    Ja zeg ik ga het niet afzagen.:$


    You were born original, don't die as a copy.

    I dunno. Ikzelf vind het niets om te lezen. Zoals er ooit gezegd werd in een recensie in de vara-gids: seks is niet iets om te kijken of om over te lezen, maar om zelf te doen.

    En daar ben ik het mee eens, haha x'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    I dunno. Ikzelf vind het niets om te lezen. Zoals er ooit gezegd werd in een recensie in de vara-gids: seks is niet iets om te kijken of om over te lezen, maar om zelf te doen.

    En daar ben ik het mee eens, haha x'D.


    Achja, ik geef mijn abbo's wat ze willen hea.xD

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:43 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Taize schreef:
    Als je het niet kunt, moet je het niet doen. Dat is mijn tip, haha. Niks ergers dan van die falende intieme hoofdstukjes.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky