• Sinds enkele dagen, komen sommige tekens die ik op internet typ er niet meer op. Dit zijn geen vaste toetsen, het is gewoon af en toe. Er zijn dus geen toetsen kapot; op msn, Word etc. kan ik nog gewoon typen. Dit is natuurlijk f*cking vervelend, het duurt eeuwen eer mijn tekst erop staat.
    Vb: Ik typ nugwoon en zoas je ka zen komen de elft va mijn tekes ergewooniet op, wat uiterst vervelendis.Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen aub? DDD:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:50 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Heb je al onder je toetsenbord schoongemaakt? Met zo'n speciale toetsenbord schoonmaakspuit


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wist het wel, gebruik je IE? Dan heeft het iets te maken met de instellingen van je eh... -vergeten-
    Paginaveiligheidinstellingen ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik wist het wel, gebruik je IE? Dan heeft het iets te maken met de instellingen van je eh... -vergeten-
    Paginaveiligheidinstellingen ofzo.

    Ja O_o
    Maar ik heb helemaal niets veranderd ofzo, dat was gewoon opees? Ö
    En euh, wàt moet ik nu juist doen? Haha x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Had ik ook, mijn opa ging erop staan. Wat heb ik gedaan? Ik ging er ook op staan, maar dan met de laptop op zijn kop :3

    Hé, dat is mijn manier van dingen oplossen. Het hielp btw wel :'D

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ja O_o
    Maar ik heb helemaal niets veranderd ofzo, dat was gewoon opees? Ö
    En euh, wàt moet ik nu juist doen? Haha x]


    Dat had ik ook eens maar dan met hyves.
    Je moet de instellingen van het beschermen van de pagina omhoog of omlaag doen geloof ik. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat had ik ook eens maar dan met hyves.
    Je moet de instellingen van het beschermen van de pagina omhoog of omlaag doen geloof ik. :'D

    Maar het is overal op internet en die staan nog steeds op normaal?


    Has no one told you she's not breathing?

    Iemand? x_x


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had dat ook nadat ik optimel over mijn toetsenbord had gegooid, en toen moest ik hem helemaal schoonmaken.
    Dus misschien zitten er kruimels ofzo tussen?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    Ik had dat ook nadat ik optimel over mijn toetsenbord had gegooid, en toen moest ik hem helemaal schoonmaken.
    Dus misschien zitten er kruimels ofzo tussen?

    En opnieuw: dan zou het overal zijn, wat niet zo is.


    Has no one told you she's not breathing?