• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wie wilt phoenix meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mijn topics en mijn laatste reactie]

    Rechazame schreef:
    [Ik ook slaap lekker
    Well makkelijke prooi voor een hunter nu ]

    [Shhtt]

    Nathan Deleon

    Met wat door te hebben gelopen kwam ik weer terug in de stad. Waar we die ene vrouw tegen kwamen en op het idee kwamen om naar Phoenix's huis te gaan. Ik zuchtte eventjes en stopte mijn handen verder in mijn broek zakken. Toch haalde ik ze er niet veel later uit om een sigaret te pakken. Ik stak hem aan en deed de rest weer terug in mijn zakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (wow, topic 4 al..
    Ik reageer zo meteen ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik zou wel willen maar ik zit aan een heks vast.]


    Your make-up is terrible

    (en ik zit vast aan Blais :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Susanna - Heks
    De vrouw maakte mijn hand los en gaf met een glas water, terwijl ze welde dat het eten voor straks was. Ook bevestigde ze dat we in een ziekenhuis waren, maar ze was wel erg vreemd gekleed om verpleegster te zijn. "Hoe hebben jullie mij gevonden," vraag ik wat versuft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Hoe hebben jullie mij gevonden?" Ze klinkt nog wat versuft.
    "Iemand hoorde een hoop lawaai, stemmen en een schot. Ze hebben 911 gebelt en jou gevonden." zeg ik tegen haar. Ik pak een stoel om naast haar te gaan zitten en kijk even naar de boeien.
    "Die zijn alleen voor de zekerheid omdat we niet weten wat er gebeurd is. Kan je dat misschien vertellen?" vraag ik lieflijk.


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    Ze vraagt me om uitleg. "Het spijt me, maar ik weet alleen dat ik wegrende van een vreemde man, dat hij schoot en dat ik te laat was om weg te springen. Ik weet echt niets meer, het spijt me echt." Ik begin de vrouw wel vriendelijk te vinden.
    "Aangenaam, ik ben Susanna" zeg ik met een glimlach. Beleefdheid eerst!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [*sadface*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Het spijt me, maar ik weet alleen dat ik wegrende van een vreemde man, dat hij schoot en dat ik te laat was om weg te springen. Ik weet echt niets meer, het spijt me echt." zegt ze. "Aangenaam, ik ben Susanna" Ze glimlacht erbij.
    "Ik ben Naomi Brock van de politie." lieg ik met een lieflijk glimlachje. "Ik vraag me af waarom ze zo'n lief en jong meisje als jou moesten hebben..." vervolg ik bedenkelijk.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    Zo vlug mogelijk loop ik naar de badkamer, kleed me uit en spring onder de douche. Al snel kleurt het water rood van het opgedroogde bloed en ik voel mijn maag in opstand komen. Na 2 keer grondig wassen is het weg en kan ik weer gewoon ademhalen zonder te kokhalzen.
    Ik stap er terug uit, droog me snel af en neem de föhn voor mij natte haren. Omdat ze zo lang zijn krijg ik ze toch nooit helemaal droog dus ik geef het al snel op en wurm me in het rode, kanten pakje. Dit is de eerste keer dat ik het aan doe sinds ik het gekregen heb van een vriendin, die het me gegeven had om mijn ex te plezieren. Mijn haren laat ik los en leg ik over mijn schouder. Een beetje mascara, oogpotlood en oogschaduw zijn niet teveel gevraagd en tevreden bekijk ik het resultaat. Nu nog de reactie van Blaise de het compleet zal maken.
    Even kijk ik naar buiten en merk dat het al donker ik geworden. De tijd vliegt wanneer je het naar je zin hebt.
    Ik wandel op blote voeten terug naar mijn kamer en blijf in de deuropening staan, met het zicht op de rug van Blaise.
    'En?' vraag ik hengelend naar een complimentje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (en ik zit vast aan Blais :'D )

    (stiekem vind je het wel leuk -wbw-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (ofcourse my dear (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Wat in hemelsnaam moet ik nu doen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28