• Ellooooo,
    Ik barst ineens van de ideeen en dus heb ik rollen nodig:

    Precies duizend jaren geleden waren er vier werelden. Het Noorden, het Zuiden, het Oosten en het Westen. Zij leefden als vijanden. Door een ramp werden de werelden verwoest en gingen de enige overlevenden zich vestigen op de Aarde, om daar een zo ‘gewoon’ mogelijk leven te leiden.
    Nu, in het jaar 2012, verdwijnen er steeds meer nakomelingen. Deze nakomelingen merken dat zij beschikken over bovennatuurlijke gaven. Een aantal van hen besluit om onderzoek te gaan doen naar de verdwijningen en naar hun verleden.

    Het wordt een zoektocht vol gevaar, actie en romantiek.


    Ik zoek jongens en meisjes uit verschillende werelden. Wees zo origineel mogelijk! ;d

    Invullen:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd + Geboortejaar:
    Karakter: [dit hoeft niet uitgebreid te zijn|alsjeblieft een beetje apart/niet allemaal hetzelfde]
    Uiterlijk:
    Gave: [LET OP: alsjeblieft één gave, en laat deze ook zijn 'beperkingen' hebben|wees origineel!]
    Wereld: [Noorden/Zuiden/Westen/Oosten]
    Extra: [familie, verleden etc.]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:06 ]


    Me so good.

    vocalizer schreef:
    Wanneer begin je met je verhaal? (:

    Uhm, wanneer ik voldoende rollen heb & wanneer ik voldoende tijd heb ;D
    Ik zal hier wel een link droppen.


    Me so good.

    Voornaam: Kaya
    Bijnaam: Kay
    Achternaam: Last
    Volledige naam: Kaya Athena Last
    Leeftijd + Geboortejaar: 14, 1998
    Karakter: [dit hoeft niet uitgebreid te zijn|alsjeblieft een beetje apart/niet allemaal hetzelfde] Ze lijkt koud, kalm, alsof de wereld haar niets uitmaakt maar eigenlijk maakt het haar heel erg veel uit. Ze tekent, zoals ze zelf zegt, 'meer dan ze ademt'. Als ze boos word, blijft ze dat ook.
    Uiterlijk: aziatisch, maar haar opa was Nederlands en van haar heeft ze haar groene ogen gekregen. Lang, zwart haar, meestal in een paardenstaart.
    Gave: [LET OP: alsjeblieft één gave, en laat deze ook zijn 'beperkingen' hebben|wees origineel!] Voor de buitenwereld lijkt het erop dat ze geen gave heeft, maar eigenlijkt kan ze met gebruik van de goede runen haar tekeningen tot leven wekken. Zo'n tekening ook uit het papier halen kost veel kracht, maar ze heeft zichzelf er veel in getraind. Het probleem in dat ze niet weet hoe ze de getekende wezens moet vergroten; dat zou haar leraar, Jason, haar later leren, maar hij was een van de eerste die verdween. Kaya kan de getekende personen wel 'bevelen geven', maar ziet de wezens liever als haar enige vrienden.
    Wereld: [Noorden/Zuiden/Westen/Oosten] Oosten
    Extra: [familie, verleden etc.] Haar opa was Nederlands, haar oma en vader bijde Japans. Haar broer Toru wil niets weten van zijn verleden en blijft thuis, bij zijn computer. Hij is professioneel hacker en twee jaar ouder dan Kaya is. Kaya heeft altijd een paar tot leven gewekte tekeningen bij zich, in haar rugzak. Niemand weet iets van haar gave. Jason, een jongen die ze leerde kennen op school, wist het wel, maar verdween voor hij haar meer kon leren.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Voornaam: Nolynne
    Bijnaam: Noah (ze haat haar eigen naam en vind dus dat iedereen haar Noah moet noemen)
    Achternaam:Heartman
    Volledige naam: Nolynne Esmay Heartman
    Leeftijd + Geboortejaar: 16- 1995
    Karakter: Noah is een stil en verlegen meisje, maar zodra je haar leert kennen merk je dat ze best spontaan is. Ze begrijpt mensen snel en snapt als ze problemen hebben en helpt ze goed bij. ze is dus ook behulpzaam. Ook zegt ze vaak dingen zonder erbij na te denken, vooral genante dingen.
    uiterlijk:op de een of andere manier doet die het niet dus ik zet hem er apart op!
    Gave: Noah ziet ik één oogopslag alles van een persoon. maar dan ook alles! Ze weet alle details over hun leven, zelfs die genante die niemand mag weten. Door al die informatie krijgt ze snel hoofdpijn.
    Wereld: zuiden
    Extra: Noah heeft een jonger zusje, Fay (7), die haar vaak op haar zenuwen werkt. Haar ouders zijn nog gewoon samen en ook gelukkig met elkaar. Ze haalt goede cijfers op school en wordt vaak het lievelingetje van de leraar genoemd. (dit komt door haar gave. Ze weet wat ze wel en niet kan zeggen tegen de leraar) Ze luistert dag en nacht muziek en zingt het ook lekker vals mee.


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    Gnome schreef:
    (...)
    Uhm, wanneer ik voldoende rollen heb & wanneer ik voldoende tijd heb ;D
    Ik zal hier wel een link droppen.


    Oki ^^
    Ik kan anders nog wel een rol van een kereltje of zo invullen?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Voornaam: Romina
    Bijnaam: Romy - Romi
    Achternaam: Palanoté
    Volledige naam: Romina Levander Palanoté
    Leeftijd: 20 mei 1994 & dus 17 jaar
    Karakter: Romy is een zeer moedig meisje. Ze houdt zich voor de buitenwereld zeer sterk en wilt vechten voor waarin ze gelooft. Romy heeft samen met haar broer al zeer veel meegemaakt. Hun ouders zijn één voor één gestorven door een mysterieuze ziekte. Zeer toevallig, maar heel zwaar voor Romy en haar broer. Samen hebben ze voor hun ouder moeten zorgen. Dokters mochten niet binnen, want wat als ze merkte dat zij niet van deze wereld waren?
    Romy heeft het dan ook zeer moeilijk om zich aan te passen aan de 'normale gang van zaken' hier op aarde. Door dit en het verlies van haar ouders dat ze nog niet verwerkt heeft, barst Romy, als ze alleen is, in tranen uit. Romy is dus een zeer gevoelig meisje, maar laat dit niet graag aan andere zien. Haar moed en vechtlust is wat haar het meeste siert. Als ze in iets gelooft, steekt ze er haar hand voor in het vuur.
    Uiterlijk: Romy heeft rood bruin geverfde haren die ze in dreads draagt. De dreadlocks zitten al jaren in haar familie, het is een soort van oude traditie uit haar cultuur. Zelf is Romy maar een klein meisje van een meter 59. Ze heeft bruin groene ogen. Ze draagt amper wat make-up en heeft een hele naturelle uitstraling. Haar kleding is redelijk sober. Het bestaat uit wit, zwart, grijs, beige, bruin en groen tinten. Romy houdt van aardse kleuren.


    Gave: Romy kan teleporteren. Ze kan zich dus verplaatsen van de ene plek naar een andere zonder te bewegen. In een flits staat ze ergens anders. Dit is zeer handig om te ontsnappen. Het enigste nadeel is dat als Romy omcirkelt is door koper of in een ruimte (of kooi) van koper zit, kan Romy niet teleporteren.
    Wereld: Zuiden
    Extra: Romy woont samen met haar oudere broer Manu. Ze hebben een heel bijzondere band met elkaar. Ze voelen elkaar zeer goed aan, zelf als ze kilometers van elkaar verwijdert zijn. Zo kan Romy voelen als Manu in gevaar is en omgekeerd. Zijn gave is vuur doven in één blik.

    Wil ik vanavond de broer ook nog uitwerken?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:55 ]


    At the end of the day, all you really own in the world is your integrity.

    Voornaam: Liam
    Bijnaam: Zijn jongere zusje noemt hem Lili
    Achternaam: Sanz
    Volledige naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd + Geboortejaar: 1993 12-4 hij is dus 18 jaar.
    Karakter: Liam is een spontaan en sociaal. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is slim maar heeft soms wel last van concentratie problemen. Hij is koppig en ontzettend naief. Dat laatste wilt zeggen dat hij het niet door heeft dat een meisje hem leuk vind. Ookal weet de rest van de wereld het hij denkt dat ze gewoon 'aardig' tegen hem is. Liam is musicaal en sportief wat je ook aan hem kan zien. Hij speelt kalssiek piano. Dit laatste weet eigenlijk niemand van hem. Verder is hij verslaafd hij rookt elke dag. Verder praat Liam liever niet over zijn verleden of familie.
    Uiterlijk:




    Gave: Liam kan de tijd veranderen. Dit houd in dat hij de tijd stil kan zetten en terug draaien. Mocht er iets gebeurd zijn dat niet zo had moeten lopen kan hij ervoor zorgen dat je dit opnieuw kan doen. Dit terug draaien en stil zetten van tijd kost veel energie.
    Wereld: Westen
    Extra: Liam heeft niet zo'n fijne jeugd gehad. Zijn ouders kregen Liam als ongelukje omdat zijn moeder zwanger was moesten ze van hun ouders nu trouwen. Ze hielden niet van elkaar wat je soms ook wel kon merken. Liam zijn vader dronke zeker toen Liam nog klein was erg veel. Hij kwam bijna elke avond dronken thuis waarna hij Liam sloeg (als hij in een slecht humeur was.) Door het gedrag van zijn vader is Liam deperesief geweest zelf zo erg dat hij een keer zijn linker pols wilde door snijden. Het was hem bijna gelukt maar hij overleefde het. Nu vele jaren later heeft hij nog streeds een groot litteken op zijn pols. Toen Liam 8 jaar ouder was kreeg hij een zusje Eloisa. Zijn ouders zijn vorig jaar uitelkaar gegaan en nu woont hij met zijn zusje en moeder in Londen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:18 ]

    Voornaam: Isabelle
    Bijnaam: Belle/Isa
    Achternaam: Casandra
    Volledige naam: Isabelle Cathrin Mary-Ann Casandra
    Leeftijd + Geboortejaar: 14-02-1994, dus 17 jaar.
    Karakter: Belle is een verwend meisje, ze heeft een rijke familie en krijgt alles wat ze wilt. Verder is ze ontzettend nieuwsgierig en heeft best een groot mondje, ze zegt wat ze denkt. En dat is niet altijd even handig. Tegen iedereen is ze best aardig, maar omdat ze er zo bitchy uiziet oordelen mensen vaak te vroeg over haar. Daarom denken ze vaak dat ze een bitch is, omdat ze dat denken en omdat ze ook vaak terugbijt.
    Uiterlijk:


    Belle heeft een schone, gladde huid. Ze heeft ook niet zo vaak last van puistjes etc. gehad. Ze heeft een lichtgetinte huid en is best dun. Waarom? Kijk naar extra. Ze heeft lange benen en is 1.68. Best klein zou je denken, maar met een mooi paar schoenen met hakken en het is gefixt. Het mooiste aan haarzelf vind ze haar ogen. Die mooi blauw zijn.
    Gave: Ze kan met haar handen en ogen dingen zoals mensen en dieren, dingen laten doen die zij wil. Dat is best handig als die ene leuke jongen je heeft afgewezen voor een date.
    Wereld: Zuiden
    Extra: Belle werd op school vaak uitgemaakt voor dik. Maar ze was helemaal niet dik, ze woog maar 40 kilo! Daardoor is ze heel erg weinig gaan eten en is ze flink afgevallen. Ze is nu 17 en ze weegt 39 kilo, weinig zou je zeggen, maar zij vindt het veel. Dat vinden haar vrienden echt erg en willen dat ze meer gaat eten, maar dat lukt haar niet. Ze MOET gewoon niet eten.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Voornaam: Emily
    Bijnaam: Emily's bijnaam is Black Shadow. Ze heeft deze bijnaam gekregen, omdat ze bijna altijd zwarte kleding draagt en omdat ze toen ze klein was altijd met haar handen poppetjes in schaduwen maakte.
    Achternaam: White
    Volledige naam: Emily Shannon White
    Leeftijd + Geboortejaar: Emily is zeventien jaar oud. Ze is geboren op 21 juli 1994.
    Karakter: Emily is, zoals haar roepnaam dat al zegt, een erg ambitieus meisje. Ze heeft vele dromen en wil die dan ook allemaal graag laten uitkomen. Ze is dus een echte doorzetter. Emily is overigens erg argwanend en zal vreemden niet snel in vertrouwen nemen. Als je haar eenmaal wat beter kent en veel met haar omgaat zul je haar een spontaan meisje vinden, die zelf initiatief toont als dat nodig is.
    Uiterlijk:


    Emily heeft lang, donkerbruin haar, wat tot bijna op de helft van haar rug komt. Dit draagt ze meestal los, simpelweg omdat ze dat makkelijk vindt. Emily heeft chocolade bruine ogen. Met haar 1 meter 60 vindt ze zichzelf erg klein voor haar leeftijd. Meestal draagt Emily een zwart jurkje met daaronder een zwarte legging of broek en zwarte laarzen. Haar look maakt ze altijd compleet met haar zwarte, wollen sjaal.
    Gave: Emily heeft als gave dat ze zichzelf onzichtbaar kan maken. Ze kan dan ongezien dingen uitvoeren, zonder dat iemand erachter komt. Om onzichtbaar te worden moet Emily zich hier heel goed op concentreren. Leuk zo'n gave zul je denken, maar zoals iedere gave heeft ook deze gave zo zijn nadelen. Om weer zichtbaar te worden moet er een vloeistof, bijvoorbeeld zwarte pek, over Emily heen worden gegoten. Als Emily te vaak in een bepaalde periode onzichtbaar wordt kan het gebeuren dat sommige ledematen tijdelijk of in sommige gevallen voorgoed onzichtbaar worden.
    Wereld: Emily komt uit het Oosten.
    Extra: Emily is opgegroeid in een warm en liefdevol gezin met een krap inkomen. Haar vader, de achtenveertigjarige Alan, is actief als bakker. Hij heeft een eigen bakkerij waar hij veel lekkernijen, verschillend van taarten tot broodjes, maakt en verkoopt aan zijn klanten. Emily's moeder heet Una en zij is vijftig jaar oud. Vroeger werkte Una als lerares, maar sinds dat ze in verwachting was van haar eerste kind is ze hiermee gestopt. Nu is ze huisvrouw. Tulisa is de eenentwintigjarige zus van Emily. Zij werkt momenteel in een supermarkt. Tulisa's droom is om een professionele zangeres te worden, alleen door financiële problemen zal dit haar helaas nooit lukken.
    Omdat Alan en Una maar over een klein inkomen beschikken heeft Emily als kind nooit de dingen kunnen krijgen die ze eigenlijk graag zou willen hebben. Zo doet de familie White niet aan Kerstmis en Sinterklaas en krijgen Tulisa en Emily op hun verjaardag altijd maar één lullig cadeautje. Emily praat hier nooit, maar dan ook nooit met iemand over. Zelfs niet met haar vriendinnen. Als één van hen bijvoorbeeld vraagt wat ze voor haar verjaardag heeft gekregen liegt ze hierover. Diep in haar hart doet dit haar veel pijn, maar ze kan gewoon niet anders. Als ze de waarheid vertelt denkt ze dat haar vriendinnen haar niet meer leuk zullen vinden.

    Sorry dat ik hem gisteren niet heb gemaakt.;s Anyways I hope you like it!<3


    There is nothing more badass than being yourself