• Helloo Honeys n_n
    Aangezien sommige mensen hier op Q zich afvragen waarom ik een vertrouwensprobleem heb. Of zich afvragen waarom ik moeilijk doe over grote leeftijdsverschillen.
    Ik heb een aantal ingrijpende en pijnlijke gebeurtenissen meegemaakt in mijn korte leventje. Één daarvan is verkracht worden. Vandaar dat ik moeilijk doe over leeftijdsverschillen. Ik wil niet dat het andere meiden ook overkomt.
    Dus asjeblieft; wees voorzichtig. Ik was 12 en ben verkracht door een 18 jarige. Die paar weken leuke verkering is het niet waard.
    Ik verwacht en wíl nu geen reacties dat jullie medelijden met me hebben. Ik ben niet zielig. Het is gebeurt en ik kan er niets meer aan doen. Alles wat ik van jullie vraag is om een keertje vaker na te denken voor je 'Ja' zegt.
    Lees ook even mn blog, willen jullie?
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=979
    xoxo.


    Bored.

    OMG het spijt me echt maar dit vind ik echt ZOO erg voor je! hier MOET iemand wel medelijden mee hebben!!

    sorry voor dit medelijhebbende berichtje maar t kanniet anders!!

    uhm
    als je geen medelijden wilt moet je dit er toch niet opzette?

    uhm
    als je geen medelijden wilt moet je dit er toch niet opzette?
    agree

    uhm
    als je geen medelijden wilt moet je dit er toch niet opzette?

    Je moet het meer opvatten als een waarschuwing. Veel meiden trappen in de praktijken van Loverboys.


    Bored.

    uhm
    als je geen medelijden wilt moet je dit er toch niet opzette?
    Ze mag toch zeggen waarom ze moeilijk doet over grote leeftijdsverschillen! Dat is helemaal niet om medelijden vragen weetje -.-

    (...)
    Je moet het meer opvatten als een waarschuwing. Veel meiden trappen in de praktijken van Loverboys.
    dit mag dan gemeen klinken

    maar dan moeten ze maar slimmer zijn

    loverboys kopen cadeautjes voor "hun meisje" en liefde is niet te koop.
    en bi zijn is wel handig :'D
    als er zo'n gast is die zo'n dingen probeert kun je zeggen dat je lesbisch bent :')
    ok, ik ben ook meer voor de meisjes dan voor de jongens, maar dan nog.

    (...) Ze mag toch zeggen waarom ze moeilijk doet over grote leeftijdsverschillen! Dat is helemaal niet om medelijden vragen weetje -.-
    dat zeg ik ok helemaal niet?
    maar ze wil gen medelijden-berichtjes
    maar als ze dit erop zet, krijgt ze die sowieso, dus waarom zet ze het er dan op? dat heeft niks van zin!

    (...)dit mag dan gemeen klinken
    maar dan moeten ze maar slimmer zijn
    loverboys kopen cadeautjes voor "hun meisje" en liefde is niet te koop.
    en bi zijn is wel handig :'D
    als er zo'n gast is die zo'n dingen probeert kun je zeggen dat je lesbisch bent :')
    ok, ik ben ook meer voor de meisjes dan voor de jongens, maar dan nog.

    Ik ben het deels wel met je eens. Ze zouden zo slim moeten zijn om de aanpak door te hebben, maar zo slim zijn sommigen blijkbaar niet. Ook ik niet.
    Ik weet dat ik er niet veel aan kan doen, maar dit is toch het minste.


    Bored.

    (...)dat zeg ik ok helemaal niet?
    maar ze wil gen medelijden-berichtjes
    maar als ze dit erop zet, krijgt ze die sowieso, dus waarom zet ze het er dan op? dat heeft niks van zin!

    Mensen die reacties zetten kunnen mijn wens ook gewoon even respecteren. Maar dat is dus weer te moeilijk, blijkt maar weer.


    Bored.

    (...)dat zeg ik ok helemaal niet?
    maar ze wil gen medelijden-berichtjes
    maar als ze dit erop zet, krijgt ze die sowieso, dus waarom zet ze het er dan op? dat heeft niks van zin!
    Okè, mijn fout. Ik had het even mis opgevat =') Maar idd daar heb je wel gelijk in.

    (...)dat zeg ik ok helemaal niet?
    maar ze wil gen medelijden-berichtjes
    maar als ze dit erop zet, krijgt ze die sowieso, dus waarom zet ze het er dan op? dat heeft niks van zin!


    Ze wil ons alleen maa waarschuwen
    Dat is tog goed :S


    I solemny swear i am up to no good

    Je hebt gelijk. Helaas de praktijken van een loverboy zijn vaak sluw en hebben meiden gewoon niet door, juist zo'n jongen die hun zogenaamd helemaal geweldig vind en alles voor ze over heeft en al. Dat is wat ze 't meisje vertellen enzo, en ja als je verliefd bent, dan trap je daar gauw in. Toch goed van je dat je nogmaals waarschuwt.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik vind het wel moedig en goed van je dat je dit hier geplaatst hebt. Hopelijk behoedt het sommigen voor domme fouten. =l


    Mew <3

    This zeker erg maar daar wil je niet aan herinderd worden dus wil je andere mensen ervoor beschermen en ze waarschuwen!
    Je hebt gelijk meid! AMEN!


    I do not hook up.

    Ik vind het wel moedig en goed van je dat je dit hier geplaatst hebt. Hopelijk behoedt het sommigen voor domme fouten. =l

    Ik hoop het. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik er zo mijn twijfels over. Ik ben bang dat ze het negeren totdat het henzelf overkomt. En dan zijn ze ineens zielig.


    Bored.