• I love you all freaking much sweeties <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    WANNEER KOMT DIE SGLKSDLKJFHSLKDF POSTBODE MET MIJN HITKRANT.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    WANNEER KOMT DIE SGLKSDLKJFHSLKDF POSTBODE MET MIJN HITKRANT.


    Postbodes zijn lui, reken rond een uur of 1 of 2. Of als je pech hebt, 4 uur, maar nooit later ;'d


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Postbodes zijn lui, reken rond een uur of 1 of 2. Of als je pech hebt, 4 uur, maar nooit later ;'d
    meestal als ik thuis kwam van school voor de zomervakantie (dat was kwart voor 4) was hij er al, maar nu wil ik de Hitkrant heeel graag dus dan zal het wel langer duren.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    When 1D met Joe Jonas, they decided to prank him but failed because Niall forgot what he was doing

    HAHAHAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wanneer is die nieuwe meidenmagazine er? komt die ook elke week of is dat nou elke maand?

    Sanne wie stond er nou als laatste op? xd miley toch? ik ben die kwijt hahaha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik kreeg weer even een leuke preek over dat ik mijn sociale leven kapot maak door die kut computer. zo kreeg ik dat te horen en dat ik misschien wel opgegeven zou worden voor een programma op TV over verslaving ofzo ;s


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    ik kreeg weer even een leuke preek over dat ik mijn sociale leven kapot maak door die kut computer. zo kreeg ik dat te horen en dat ik misschien wel opgegeven zou worden voor een programma op TV over verslaving ofzo ;s


    wtff, ik ben net zo verslaafd als jij. Dat is alleen maar een dreigement zodat je meer gaat doen dan alleen voor de computer te zitten


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:
    (...)

    wtff, ik ben net zo verslaafd als jij. Dat is alleen maar een dreigement zodat je meer gaat doen dan alleen voor de computer te zitten
    ja en dan gaat ie zeiken ja je moet afspreken en alles, ja dan moeten er eerst mensen kunnen -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    noo, gala is een week eerder, dus niet op mijn b'day.
    Nouja zeg hij zei dat -.- apfoe.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    (...)ja en dan gaat ie zeiken ja je moet afspreken en alles, ja dan moeten er eerst mensen kunnen -.-


    ja ik kan altijd wel haha, maar ik zit altijd op mn laptopxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    even medicijnen halen voor mijn ma en dan gelijk maar brood halen.
    zo terugg


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:
    (...)

    ja ik kan altijd wel haha, maar ik zit altijd op mn laptopxd
    ja ik ging aan Amy vragen kan je afspreken enzo, nou die had het superdruk deze week dus die kon ook niet, en in sommige mensen heb ik gewoon geen zin enzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ga even eten <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HELLEUU <3


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3