• I love you all freaking much sweeties <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    waarom zijn we eigenlijk zo dood? xd

    Omdat er bijna niemand online is en ik ook aan het leren ben enzo en denk ik jullie dan ook zoiets ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Omdat er bijna niemand online is en ik ook aan het leren ben enzo en denk ik jullie dan ook zoiets ;D


    Ik ben nog eens aan het schrijven, en succes met leren <3


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben ook aan het schrijven xd
    en was net huiswerk aan het maken.

    EN VEEL SUCCES FABIENNE <3


    Some things are changing too much.

    Chiam schreef:
    (...)

    Ik ben nog eens aan het schrijven, en succes met leren <3

    hahha, ik heb de gramatica alleang uit mijn hoofd geleerd de afgelopen dagen, en de woorden ook geleerd, maar die hoef ik nu niet meer precies te leren omdat ik nu woordenlijsten krijg en nu ben ik alleen de infopagina's de verhalen van de romeinen en met romulus en remus en tarquinius enzo (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owja, ik moet ook nog 10 zinnen in het Frans over hoe mijn toekomst eruit ziet maken, maar ik heb geen idee wat ik ga doen xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    Ik ben ook aan het schrijven xd
    en was net huiswerk aan het maken.

    EN VEEL SUCCES FABIENNE <3

    DANKJEWEL (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Owja, ik moet ook nog 10 zinnen in het Frans over hoe mijn toekomst eruit ziet maken, maar ik heb geen idee wat ik ga doen xd


    Vertel dat Je Niall gaat ontmoeten, met hem trouwt, kinderen krijgt en nog lang en gelukkig leeft xd


    i'm broken, do you hear me.

    Serieus, waarom moeten de romeinen en grieken elkaar altijd uitmoorden???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    (...)

    Vertel dat Je Niall gaat ontmoeten, met hem trouwt, kinderen krijgt en nog lang en gelukkig leeft xd

    hahah, Maar ik krijg er volgende week een mondelinge overhoring voor dus ik denk niet dant mijn lerares daar echt blij mee zal zijn xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ben nu al op de helft (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FABIENNE, hij is af (:


    Some things are changing too much.

    Oh dat gaat goed dan, ik kan echt geen frans xd


    i'm broken, do you hear me.

    *schrijft aan storie (:*


    Some things are changing too much.

    Oke, ik doop ons hierbij tot:
    Dood.


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    FABIENNE, hij is af (:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, HIJ IS SERIEUS ECHT ZO GEWELDIG <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!