• Ik vroeg me af of Bill een oorbel in zijn ene oor had. Dat zij een vriendin van mij laatst en ik twijfel nu ontzettend. Sorry dat is zo dom ben :$
    Dus mijn vraag is:
    Heeft Bill nu een oorbel? Ja of nee?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    neej

    Ik zou het niet weten :o


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Zag ik ook een keer... dus ik denk ja

    Zag ik ook een keer... dus ik denk ja

    Ja hè? Ik dacht dat ik het ook zag in nummer -ff opzoeken- 11 van de Hitkrant bij de foto van de week. Dan staat Bill te zingen en zie je iets bij zijn or glinsteren, maar dat zou ook zijn oortje kunnen zijn die die dan inheeft xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nee, ik denk het niet.


    Camille :')

    Volges mij was da gwn een oortje, Bill heeft geen oorbel ^^ [Denkik]


    007

    (...)
    Ja hè? Ik dacht dat ik het ook zag in nummer -ff opzoeken- 11 van de Hitkrant bij de foto van de week. Dan staat Bill te zingen en zie je iets bij zijn or glinsteren, maar dat zou ook zijn oortje kunnen zijn die die dan inheeft xD
    wie stond er op die cover? dan zoek ik ook ff die op
    Ik had het nl. over een andere foto denk ik

    Uh.. TOM! Er stond een heel verslag over TH op toen ze de 1 na laatste keer in Nederland waren. En een klein plaatje van Kim Feenstra geloof ik met een camera op haar schouder


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    op een foto waar ze nog klein waren heeft ook een van de twee een oorbel.. (dacht ik te zien..)


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ga wel ff in de Hitkrant kijke,, maar geloof het niet hoor!!


    Dunno ><

    op een foto waar ze nog klein waren heeft ook een van de twee een oorbel.. (dacht ik te zien..)

    Ja! Daar zat ik ook bij te twijfelen of het nou Bill of Tom was. Ik dacht dat het eerder Bill kon zijn. Waarom? Gewoon


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    op een foto waar ze nog klein waren heeft ook een van de twee een oorbel.. (dacht ik te zien..)
    die bedoelde ik

    Uh.. TOM! Er stond een heel verslag over TH op toen ze de 1 na laatste keer in Nederland waren. En een klein plaatje van Kim Feenstra geloof ik met een camera op haar schouder
    Idd, ik zie ook iets glinsteren, maar dat lijkt meer op een oortje

    volgens mij heeft hij wel een oorgaatje maar hij doet er geen oorbel in, zag ik laatst op een fotoxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Volgens mij ni.Maar iemand zei tege mij da vroeger toen ze nog jong ware tom er wel een had.