• subculturen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Achterlijk persoon. Bah bah. Ja dit is een haatreactie, omdat ik er niet meer over heb te zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik dacht wel even toen ik het las, omg.. maar ja, het is een moeder. en is wel bezorgt om haar kind... dat is trouwens wel goed waarom ze dat is ;)

    Omg. Dat mens is zo .. Eurgh. : D


    A. ikmisje.

    Ik vind het niet geheel onredelijk. Als je kijkt naar hun kledingstijl kan ik me voorstellen dat het intimideert, maar dat is ook weer een vooroordeel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou ergens begrijp ik het wel hoor. Een meisje van 6 he, niet een meisje van onze leeftijd ofzo he!


    Sweet dreams will come true.

    -Deze 'angst' is misschien voor een deel waar. Er zijn gothics -volgens mij- die echt ver gaan. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar je kan ook zo zijn zonder al die drugs en weet ik veel wat.
    -Ik weet niet hoe oud deze moeder is, maar tussen haar en haar 6jarige dochter zitten er volgens mij toch wel een aantal jaren. Er is veel veranderd ten opzichte van vroeger. Sommige dingen zijn erop vooruit gegaan, andere achteruit. Maar ik denk dat het kind toch wel beïnvloedt is door haar vriendinnen die 'fan' zijn.
    - Die zogenaamde 'fans' zij hoe oud? Ongeveer even oud als die dochter. 6 jaar dus. Op die leeftijd kon ik amper afscheid nemen van mijn mama om naar school te gaan. Stel je voor dat ik al fan zou zijn van zo'n band, die voor vele ouders beangstigend zijn. Die kinderen weten niet beter. Laat ze doen.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ik vind dat ze wel een beetje overdrijft like niet alle subculturen or what ever raakt aan de drugs en gaat de slechte kant op


    I build a house for your bones!

    Ik vind haar reactie redelijk stom! Maar ergens begrijp ik haar wel. Maar als je zo 'bang' bent praat dan met je dochter. Ze is al 6 als ik het goed lees, dat kind kan wel al wat begrijpen. En ze is 6 er kan nog zoveel veranderen. 9 op 10 is het gewoon een periode waar ze door gaat.
    Mijn boodschap aan die moeder is gewoon 'praat met je dochter, praat over je angst met haar!'


    For once I want to be the car crash.

    ik snap haar wel.... maar ik snap het niet geheel..
    dat stukje van; ''moet zichzelf inslaap wiegen met een poster boven haar bed met daarop een band genaamd tokio hotel''
    ik bedoel.. als ze dat echt zo verschikkelijk vind... hoe komt dat kind aan een poster ?? ><
    nja annyways ik snap die moeder wel.. (denk ik) natuurlijk wil je het beste voor je kind..
    maar dat zegt natuurlijk niet dat het preseis de zelfde weg zal gaan toch ??
    ik ben nou ook niet het perfect nette meisje waar mijn moeder op gehoopt had maar er zijn genoeg alternatievelingen die heel happy zijn..
    ik vind het persoonlijk een beedje een overdreven :X als ouder van een 6jarige zou je toch nee moeten kunnen zeggen.. het is niet dat het al een opstandige pubber is van 15 jaar ofzo...
    nja klink misschien een beedje vaag maar dit is mijn uitleg als je het snapt tenminste ><

    maar even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat ik haar niet snap...


    A Noble was Born in Chaos

    Denkt ze dat TH punk is? x'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Deze angst is geheel onredelijk ja. Waar de ouderen van tegenwoordig bijna geen rekening mee houden, is dat de jeugd van tegenwoordig heel anders is dan vroeger. Als je tegenwoordig punker, gothic of whatever bent, hoef je nog niet het satanisme te aanbidden. Ook roken, drugs en alcohol zijn niet mee een must have voor deze stroming. Bovendien, gothic is meestal maar een periode. Ook gothics groeien op, krijgen goeie banen, leuke relaties, kinderen (die ze niet opeten!). Die oudjes van tegenwoordig weten gewoon totaal niet wat er omgaat in onze wereldjes, en dat het meestal allemaal wel meevalt.


    Life is hard and then we die

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Op welke leeftijd hebben gothics seks?


    Haha hierbij moest ik zo hard lachen, like gothics zijn ook maar mensen geen aliëns ofzo xD

    Maar verder snap ik haar wel


    Why don't you break my heart

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Goths planten zich op dezelfde manier voort als slakken, alleen niemand weet het (zip)

    ö f*k moet ik dat ook zo gaan doen volgens iederen ö damn


    Why don't you break my heart