• Ja, ik wilde altijd al naar het Grafisch Lyceum en nu kwam ik opeens aan met Uiterlijke verzorging op het Zadkine.. Alleen ik ben verzot op het gebruiken van mijn fantasie en op het Grafisch Lyceum is er een opleiding Visualiseren.. Nu hoop ik alleen dat mijn ouders het niet erg vinden dat ik alweer van opleiding keuze wil veranderen...

    Welke opleiding willen jullie gaan doen?


    Believe in yourself.

    Toegepaste jeugdcriminologie

    Doe nu 5vwo en mijn pakket is Natuur en Gezondheid.
    Ik wil fysiotherapie (HBO) gaan doen en anders iets van pedagogische wetenschappen of bewegingswetenschappen (WO)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Joker schreef:
    (...)Ik moet wel een intake doen en het is mbo.


    Zal vast liggen aan wat voor soort opleiding. Mijn school biedt geen creatieve opleidingen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nederlands. En ik doe... hoe raad je het?... Nederlands (flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik doe nu Nederlands in Leiden (1e jaar).

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 23:43 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mode of rechten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Audience schreef:
    Nederlands. En ik doe... hoe raad je het?... Nederlands (flower)


    Waar studeer jij? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik begon met DTP, na een jaar ben ik naar Sociaal Cultureel Werker gegaan alleen na 3 weken ben ik toch weer overgestapt naar Grafische Vormgeving en dat doe ik nu al 3 jaar.
    Als ik mijn diploma daarvoor heb ga ik voor Muziek Management


    dream, dare, fly!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Zal vast liggen aan wat voor soort opleiding. Mijn school biedt geen creatieve opleidingen..
    Oooh, ja de mijne juist wel. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet het nog niet, moet dit jaar profiel kiezen


    (Be)lieve in (you)rself

    Godess schreef:
    (...)
    Wat doe je dan precies? ;D


    Grafisch Vormgeven, en dan kun je in de tweede voor een hoofdvak kiezen ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Godess schreef:
    (...)
    Je moet voor ongeveer alle opleidingen een toelating toets doen of een intake-gesprek... En ik wil ook naar Rotterdam, haha (:


    Klopt, dat weet ik, maar bij sommige scholen wordt je net iets sneller aangenomen dan bij andere. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Engels of Archeologie.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.