• Taize schreef:
    Topicbui?


    Met deze erbij dan wel, zal ik maar toegeven. *O*
    Maar dat vraag ik me dus eigenlijk wel een beetje af soms; Wat is jouw afkomst?
    Vind het soms heel moeilijk om in te schatten hier. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gewoon 100 % Nederlands, voel me echt saai haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CrispsPink schreef:
    (...)


    Ik weet dat dat niet zo is. Maar Alwin, die deels Surinaams is?*Probeert zich Alwin in Suriname voor te stellen*


    Best te zien aan hem hoor. :Y)
    Heb je nog nooit zijn foto's gekeken? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahaha, awkward. :'D


    Very. Sta je daar snap je geen reet van het hele verhaal, haha :'D. Niet dat mijn pa zich daar iets van aan zou trekken, die reageert dan gewoon heel droog (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ameria schreef:
    (...)

    Very. Sta je daar snap je geen reet van het hele verhaal, haha :'D. Niet dat mijn pa zich daar iets van aan zou trekken, die reageert dan gewoon heel droog (krul)


    Hahahaha, de Turkse taal kennende moeten ze wel heel snel tegen hem gepraat hebben. Ik vraag me af wat ze zeiden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Parachutes schreef:
    Gewoon 100 % Nederlands, voel me echt saai haha.


    Me too :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ehm. Ja.
    Ik ben officieel Nederlands maar bij mij worden er nog al vaak grapje over gemaakt.
    Want volgens sommige lijk ik op een Pool.
    Ik heb een spaanse voornaam en een Duitse achternaam. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Half Russisch (moederskant)
    Half Italiaans (vaderskant)
    Maar geboren en getogen in Nederland & iedereen denkt ook dat ik Nederlands ben.


    Here & Now

    Ik wil Zweeds zijn. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Best te zien aan hem hoor. :Y)
    Heb je nog nooit zijn foto's gekeken? :'D




    Ja ik heb zijn foto's gezien, maar dacht nooit dat hij Surinaams zou zijn


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    Ja ik heb zijn foto's gezien, maar dacht nooit dat hij Surinaams zou zijn


    Surinamers komen in veeeele vormen en maten (en tinten). 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Surinamers komen in veeeele vormen en maten (en tinten). 8D




    I know. Ik ben als klein kind en tiener en puber heel vaak naar Suriname geweest omdat daar mijn moeders familie woont(In ieder geval een groot deel). Ik weet wel een beetje hoe het in Suriname is


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    I know. Ik ben als klein kind en tiener en puber heel vaak naar Suriname geweest omdat daar mijn moeders familie woont(In ieder geval een groot deel). Ik weet wel een beetje hoe het in Suriname is


    Mijn neef is dan weer half Antilliaans, half Nederlands en voor een deel Indiaans. (En dan bedoel ik echte indianen, zoals in Amerika) Dat was van zijn opa. Daar heeft hij ook echt een kaarsrechte rug van geërfd. :'D
    En zomers is hij binnen 5 minuten gewoon bijna zwart in de zon. Maar verder zie je 't niet aan 'm.

    En ik heb een Nederlandse (achter)neef die van nature een onwijs vette afro heeft. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Mijn neef is dan weer half Antilliaans, half Nederlands en voor een deel Indiaans. (En dan bedoel ik echte indianen, zoals in Amerika) Dat was van zijn opa. Daar heeft hij ook echt een kaarsrechte rug van geërfd. :'D
    En zomers is hij binnen 5 minuten gewoon bijna zwart in de zon. Maar verder zie je 't niet aan 'm.

    En ik heb een Nederlandse (achter)neef die van nature een onwijs vette afro heeft. :'D



    X'D
    Mijn vader is Amerikaans/Engels/Nederlands, Amerikaans omdat hij er is geboren, Engels zijn moeder wás Engels(ze is nu dood) en mijn opa was Nederlands. Mijn moeder is Surinaams/Hindoestaans. Zelf ben ik geboren in Amerika.
    Ik vind afro's dus echt kei geinig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    X'D
    Mijn vader is Amerikaans/Engels/Nederlands, Amerikaans omdat hij er is geboren, Engels zijn moeder wás Engels(ze is nu dood) en mijn opa was Nederlands. Mijn moeder is Surinaams/Hindoestaans. Zelf ben ik geboren in Amerika.
    Ik vind afro's dus echt kei geinig


    Hoe vind je deze dan? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hoe vind je deze dan? :'D




    -died- Dat is de coolste afro ooit


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.