• Taize schreef:
    Topicbui?


    Met deze erbij dan wel, zal ik maar toegeven. *O*
    Maar dat vraag ik me dus eigenlijk wel een beetje af soms; Wat is jouw afkomst?
    Vind het soms heel moeilijk om in te schatten hier. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    -died- Dat is de coolste afro ooit


    Is gewoon een dik ontplofte afro. :'D
    Maar ik vind hem ook vet. En gelukkig is het mijn achter- achterneef, dus kan het geen kwaad als ik zeg dat hij best een lekkerding is. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 0:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nederlands :'3


    Only those who listen can hear

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Is gewoon een dik ontplofte afro. :'D
    Maar ik vind hem ook vet. En gelukkig is het mijn achter- achterneef, dus kan het geen kwaad als ik zeg dat hij best een lekkerding is. :Y)



    Haha
    Ik kan dat niet meer zeggen*Is verloofd*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    Haha
    Ik kan dat niet meer zeggen*Is verloofd*


    Ik ook hoor, maar mijn vriend heeft maar gewoon te accepteren dat er mooie mensen op de wereld rondlopen. Kijken mag, dat doet iedereen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik ook hoor, maar mijn vriend heeft maar gewoon te accepteren dat er mooie mensen op de wereld rondlopen. Kijken mag, dat doet iedereen. :Y)




    Haha xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Omg, ik zou dat echt doodeng vinden, om verloofd te zijn. 8|
    De rest van je leven met iemand doorbrengen... Niet echt mijn ding. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Omg, ik zou dat echt doodeng vinden, om verloofd te zijn. 8|
    De rest van je leven met iemand doorbrengen... Niet echt mijn ding. :'D


    Komt vast nog wel. :Y)
    Ik vind het soms ook wel eens eng, ben tenslotte pas 20, maar met de jongen die ik heb hoef ik nooit een andere. Die kunnen 'm toch niet vervangen. :Y)

    En met meisjes mag ik doen wat ik wil, dus ik zit niet helemaal achter de geraniums al! :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Komt vast nog wel. :Y)
    Ik vind het soms ook wel eens eng, ben tenslotte pas 20, maar met de jongen die ik heb hoef ik nooit een andere. Die kunnen 'm toch niet vervangen. :Y)

    En met meisjes mag ik doen wat ik wil, dus ik zit niet helemaal achter de geraniums al! :Y)

    Maar ik val alleen maar op jongens, en ik denk niet dat mijn aanstaande vriend daar zo blij mee zou wezen als ik daar nog wat mee ga doen. :'D
    En ik ben al 18, maar ik zou mezelf onmogelijk voor kunnen stellen met een jongen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Omg, ik zou dat echt doodeng vinden, om verloofd te zijn. 8|
    De rest van je leven met iemand doorbrengen... Niet echt mijn ding. :'D




    Het is niet heel eng.
    Ik zat toch al 20 jaar met mijn verloofde opgescheept, maar nu is het zover
    We waren beste vrienden, toen hadden we een geheime relatie, toen wist iedereen van onze relatie en een jaar later vroeg hij me ten huwelijk.
    Hij is heel normaal hoor. Ik kan gewoon met jongens omgaan. Ik ga denk ik ook met meer jongens om dan met meiden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Belg


    None but ourselves can free our minds.

    Roux schreef:
    (...)
    Maar ik val alleen maar op jongens, en ik denk niet dat mijn aanstaande vriend daar zo blij mee zou wezen als ik daar nog wat mee ga doen. :'D
    En ik ben al 18, maar ik zou mezelf onmogelijk voor kunnen stellen met een jongen. :'D


    Again, dat komt vanzelf wel als het de tijd ervoor is. En nee, dat denk ik ook niet. :Y)
    Ik denk dat Val in mij enkel teleurgesteld zou zijn en verder mij in m'n schuldgevoel laat dwalen, maar een eventuele andere vent of het ziekenhuis in jaagt, of z'n graf in. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Naar mijn weten alleen Nederlands :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Friesland is geen apart land hea, dus dan ben je gewoon Nederlands. Tssssssssssssssss!(joehoe)


    everything, in time

    Nederlands (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Half italiaans en half nederlands. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”