• Jeeeeetje man, ik had bij de Etos Liquid Eyeliner gekocht van Rimmel London, verekkes duur en ik draag bijna nooit oogpotlood, omdat dat nooit blijft zitten. Maar dit was liquid, dus ik dacht, misschien dat wel.:'D

    Dus ik smeer dat op dat stukje boven de onderste wimpers, weet ik veel hoe het heet, maar toen ik knipperde zat het óp mijn oog, er zat serieus een zwarte veeg op mijn oogwit and it burned like hell. Geldverspilling.(no_chears)

    Iemand van jullie ook ervaring met Liquid Eyeliner?
    :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Ik gebruik waterproof (wbw)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij mijn ooglid doe ik ook nooit, daar faal ik in (joehoe)


    -

    oefenen, bij mij faalde het eerst ook altijd heel hard. Maar ik heb ook waterproof geloof ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Liquid eyeliner is a bitch. Ik heb een heel klein, schuin aflopend make-up kwastje voor mijn liquid eyeliner -als ik het al gebruik-, zodat het niet in mijn oog gaat x] Het meeste van de tijd gebruik ik gewone eyeliner of oogpotlood though.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

          Als je het op je waterlijk aanbrengt, zitten er 3 nadelen aan:
    1.      Het kan dus in je oog gaan zitten en het is sowieso sneller pijnlijk als er onder.
    2.      Het loopt sneller uit.
    3.      Je ogen worden er kleinder door.

          Persoonlijk vind ik het wel mooier, maarje kunt (naar mijn mening) het beste
          'Maybeline New York ~ Expression Kajal' nemen.
          Echt een ideaal oogpotlood maar die moet je écht niet laten vallen :'D


    Let it come and let it be

    Haha lol, ik kan dat al helemaal niet en dan ziet het er uiteindelijk uit alsof ik wallen heb. Daarom gebruik ik alleen mascara maar dat gaat 's ochtends ook nog wel eens fout, dan ben ik te moe =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Progeny schreef:
    (...)

    Je kunt het ook op twee plaatsen aanbrengen, echt nét onder waar je wimpers zitten, zeg maar. Of op dat randje erboven en dat deed ik. Zo:

    Damn, kon ik dát maar aanbrengen op mijn ogen.

    Ik heb ook een keer Eye Liquid van Rimmel gehad en ik heb hetzelfde probleem als jouw gehad. D:
    Maar je kan 't gewoon van je oogwit afhalen - dat is namelijk gevoelloos. :')


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Haha! Ja ik eb ervaring. Even oefenen ;) ik draag het nu elke dag.


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh, je doet vloeibare eyeliner OP je waterlijn ? Ik doe vloeibare eyeliner altijd zo'n lijntje op m'n ooglid en op m'n waterlijn doe ik oogpotlood of gewoon zwarte oogschaduw gaat ook. Maar je moet ook 'n beetje zoeken naar een goeie oogpotlood want sommige lopen dan hard uit en andere niet dusja... en ik had ook al eens zo'n veeg op m'n oog haha.


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet volgens mij oogpotlood in je oogdoen.
    en echt van die eye-lyner buiten je oog.

    Als het goed is.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik gebruik Chanel, gewoon een potloodje maar die is heel smooth.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daar moet je ook geen liquid eyeliner voor gebruiken. Liquid eyeliner is voor op je ooglid, en oogpotlood voor op de waterlijn van je oog (o.a)

    Bij mij ging het eerst ook zo en deed ik er heel lang over.
    Nu is het ff een streepske zetten en tis goed.
    Oefenen meid, en It'll be alright.

    Je kunt beter een echt oogpotlood hebben btw dan een eyeliner. Dat brengt makkelijker aan. En een eyeliner is niet voor dat binneste randje bedoelt...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:42 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Progeny schreef:
    (...)

    Je kunt het ook op twee plaatsen aanbrengen, echt nét onder waar je wimpers zitten, zeg maar. Of op dat randje erboven en dat deed ik. Zo:


    Als ik het erboven doe dat vinden mijn ogen niet leuk (krul).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eerst een föhn op je oog zetten voordat het opdroogd? =D

    Toen ik het voor het eerst op een feestje deed zat het niet in mijn oog -gelukkig-, maar half in mijn oor en op mijn wang. Geen idee wat het daar deed D:


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e