• Ja heel leuk, we krijgen meer en meer meldingen binnen over mensen die hier op quizlet doen alsof ze iemand anders zijn.
    Veelal gaat het hier om Jongens, en dan vooral emo/scene achtige dudes.
    Sinds een korte tijd hebben we intensief en goed contact met VampireFreaks en nog een paar andere sites waar de meeste mensen die foto's dan ook vandaan halen.
    We hebben al een paar keer een boze Amerikaan of wat op ons dak gekregen hierdoor, en ik verzoek jullie allemaal het dan ook vooral uit je hoofd te laten! Zodra we daadwerkelijk een klacht hebben, of contact met zegmaar 'het origineel' gooien we er een ban op!
    Op het moment is 95% van de jongens op quizlet niet wie je denkt wie ze zijn.
    Negeer die acties vooral, en spoor ze niet aan door rare comments te sturen. Ze zijn veelal, niet echt!

    Inderdaad, een paar deden/doen er moeilijk.
    Maar het bewijs weegt daar toch tegen op. ^^
    Dusja dan is de keuze of ze het zélf doen, of dat wíj het moeten doen voor ze.

    Ja inderdaad het is makkelijker als ze het zelf doen maar soms is het toch echt nodig!


    I do not hook up.

    Eigenlijk zijn fakers best eng. ._.


    we were young but we were blind.

    (...)mij maakt het niet uit
    ik praat eigeelijk vooral met wijven op Q,
    HEA CYNTHIAAA XD

    JAAA ANOUK

    meer dan de helft van de meisjes hebben ook gewoon hun profiel foto van internet geplukt.

    Haha ja, maar ik doe het minste als het gaat om het echte speurwerk op Vampire freaks enzo. ^^
    Bij emobyy zijn we eruit. Die gaat weg.

    meer dan de helft van de meisjes hebben ook gewoon hun profiel foto van internet geplukt.

    klopt maar die claimen niet het zelf te zijn ;)
    Sommige wel hoor, en die gaan we ook na.

    Haha ja, maar ik doe het minste als het gaat om het echte speurwerk op Vampire freaks enzo. ^^
    Bij emobyy zijn we eruit. Die gaat weg.

    is emobyy ook fake??:o


    Nvt

    Oui oui la vache kiri [/ofzo]

    Haha ja, maar ik doe het minste als het gaat om het echte speurwerk op Vampire freaks enzo. ^^
    Bij emobyy zijn we eruit. Die gaat weg.

    Ja, man! Ik doe al dat speurwerk >.< En ik heb er nog lol mee ook. Helemaal als ik er weer eentje aan de schandpaal kan nagelen (duivel)


    Bored.

    pffffffff how stupid


    You are so god damn Sexy <3

    o_O

    95% weet je hoeveel dat is zeg..
    Het is dat ik niet op emo boys val maar.. woaa dat is veel zeg x'D


    You are the one <33

    Is Sseth ook fake?
    http://www.quizlet.nl/users/sseth/


    Music is the new sex

    meiden ik ga niet openlijk fakers aangeven enzo.
    We regelen alles achter de schermen, en jullie merken het vanzelf wel als het een faker is. ;)
    Maar dat gebeurt pas als we ook écht bewijs hebben ;)

    Oui oui la vache kiri [/ofzo]

    Omg wat zeg jij ooit? XD


    I do not hook up.



    Nou ik niet,, ik ben verkoude ^^
    Nee,, wel gelijk,, het is echt zielig om je voor te done als iemant anders,, ik heb heel lang contavt gehad met iemant die niet was wie die was,, hij heeft me echt gekwetst,, Ik vind het echt zieklijk als iemant zowietsa doet!!


    Dunno ><