• Ja heel leuk, we krijgen meer en meer meldingen binnen over mensen die hier op quizlet doen alsof ze iemand anders zijn.
    Veelal gaat het hier om Jongens, en dan vooral emo/scene achtige dudes.
    Sinds een korte tijd hebben we intensief en goed contact met VampireFreaks en nog een paar andere sites waar de meeste mensen die foto's dan ook vandaan halen.
    We hebben al een paar keer een boze Amerikaan of wat op ons dak gekregen hierdoor, en ik verzoek jullie allemaal het dan ook vooral uit je hoofd te laten! Zodra we daadwerkelijk een klacht hebben, of contact met zegmaar 'het origineel' gooien we er een ban op!
    Op het moment is 95% van de jongens op quizlet niet wie je denkt wie ze zijn.
    Negeer die acties vooral, en spoor ze niet aan door rare comments te sturen. Ze zijn veelal, niet echt!

    hoe kan ik nu ruiken of iemand fake dan is of niet?? :S

    En ik vind die fakers wel vrij zielig ..

    Nou ike niet ik ben verkoude


    Dunno ><

    idd .. billyboy ofzo denk ik is ook fake..


    En weetje, ik verdenk eerder jongens die fan zijn van Tokio Hotel.. Dat klinkt heel dom maar jongens die er fan van zijn zijn er bijna niet hea? xD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    nou ik ken er 1 in real die is fan xD:P


    Nvt

    ja? elke jongen die ik ken haat het en is fan van een anti th hyve -.-'


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ja? elke jongen die ik ken haat het en is fan van een anti th hyve -.-'
    nouja niet echt fan maar hij vind sommige liedjes helemaal geweldig.


    Nvt

    oh dat kan xD Maar dit is off topic XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    nu wel ja maar dat is denk niet de bedoeling dus laten we maar ophouden >,<


    Nvt

    yep ..
    maar is bilyy al verwijderd? Met z'n 'tweeling broer'?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    geen idee. ffkijken xD als ik tijd heb zit stiekem op laptop van me zus


    Nvt

    ik denk dat ze weg zijn ik kan ze niet vinden


    Nvt

    XD
    Ok gelukkig.. ik vraag me af waar je mensen kan zoeken ? -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nja, kijk, ze denken vast dat ze zo aandacht krijgen ofzo. En het ergste is dat ze die ook nog krijgen. De meeste mensen [jongens] hier, die hun foto kom ik soms wel eens tegen op sites. Ik ga geen namen noemen, want ik wil niemand beschuldigen. Maar, ik vind dat ze zichzelf moeten aangeven, als ze dat durven natuurlijk. Wel erg dat al die jongens fake zijn. Denken die nu echt dat als ze lang genoeg wachten en het dan vertellen, het minder erg is? In tegendeel, ze kappen er beter best zo mee. Hmpff, wel jammer dat er dan niet veel echte jongens op Q zitten. Wie is dan eigenlijk wél echt?


    Moof

    Misschien dat we beter pb's kunnen sturen als we twijfelen aan iemands echtheid? Stel nu dat diegene in kwestie helemaal niet fake is, dan heb je maar mooi iemand zwaar voor schut gezet en beledigd. Niet zo slim vind ik.


    History is not hatred.

    Naja, die Sseth vetrouw ik voor geen meter,
    hij zet allemaal foto's van 'knappe' jongens op zijn prof, en maar éentje is van hem, de rest zijn allemaal 'vrienden' van hem enzo... Hoe vaag!?
    En moet je lezen wat hierbij staat:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72002
    Ik lig helemaal dubbel hiero xD
    Ik besteed geen aandacht aan dat soort jongens... Laatstaan dat ik er contact mee zoek.(puh)


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik hoop dat het nu inderdaad is ophoud. Elke jongen is 'emo' en zeggen dan weer dat het tuis niet goed gaat en dat ze geslagen worden en bla bla bla >.<