• Ja heel leuk, we krijgen meer en meer meldingen binnen over mensen die hier op quizlet doen alsof ze iemand anders zijn.
    Veelal gaat het hier om Jongens, en dan vooral emo/scene achtige dudes.
    Sinds een korte tijd hebben we intensief en goed contact met VampireFreaks en nog een paar andere sites waar de meeste mensen die foto's dan ook vandaan halen.
    We hebben al een paar keer een boze Amerikaan of wat op ons dak gekregen hierdoor, en ik verzoek jullie allemaal het dan ook vooral uit je hoofd te laten! Zodra we daadwerkelijk een klacht hebben, of contact met zegmaar 'het origineel' gooien we er een ban op!
    Op het moment is 95% van de jongens op quizlet niet wie je denkt wie ze zijn.
    Negeer die acties vooral, en spoor ze niet aan door rare comments te sturen. Ze zijn veelal, niet echt!

    Naja, die Sseth vetrouw ik voor geen meter,
    hij zet allemaal foto's van 'knappe' jongens op zijn prof, en maar éentje is van hem, de rest zijn allemaal 'vrienden' van hem enzo... Hoe vaag!?
    En moet je lezen wat hierbij staat:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72002
    Ik lig helemaal dubbel hiero xD
    Ik besteed geen aandacht aan dat soort jongens... Laatstaan dat ik er contact mee zoek.(puh)

    ik lag oewk helemaal dubbel toen ik dat las

    Zomaar beschuldigen is natuurlijk niet de bedoeling.
    Wel kun je als jongen hier extra moeilijkheden verwachten van ons. Zodra we er eentje zien mét foto, geldt trouwens ook voor meiden die eruitzien als 'scene meiden,' dan gaan we op zoek naar die foto['s]
    Vinden we er eentje dan spreken we die user op quizlet daar meteen op aan.
    Maarja eerst bewijs he? ^^

    eig best zielig je voorte doen als iemand anders maar.. ik vraag me af..
    als je boze mensen krijgt omdat iemnd ene foto ergens vandaan geplukt heeft.. ik bedoel het kan toch ook zijn dat die het gewoon op google heeft gezet??
    en als dat zo zou zijn... is het dan niet ook een beedje hun eigen schuld ?? nja als eht zo is hoor ik weet het ook inet zeker mjaa.. ik vin het wel zielig je voor te doen als iemand anders .. mijn mening ;)


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb een jonge op school die is th fan :D Maar die is echt geen emo ofzo,, Hij is dik en mollig en ziet er niet uit,, maar vind het wel vet,, nu ben ik niet meer de enige op school,, die fan is van th


    Dunno ><

    Zielig x'3


    A. ikmisje.

    Ik weet bíjna zeker dat Seth/Setth/of iets dergelijks niet real is. Hij heeft een foto van David Villa?!:S En zegt dat dat zijn vriend is :'D Die foto vind je gewoon op google als je David Villa intikt.

    xx


    ok

    Bomm, ik wil niet lastig doen, maar natuurlijk weet ik niet zeker of die Sseth echt is. Maar er is een foto waaronder VampireFreaks staat.


    Misschien kun je er wat mee?
    xx


    ok

    Bomm, ik wil niet lastig doen, maar natuurlijk weet ik niet zeker of die Sseth echt is. Maar er is een foto waaronder VampireFreaks staat.

    Misschien kun je er wat mee?
    xx

    Nee, daar kunnen we niets mee. VF zegt: This user does not exist.
    Nutteloos dus, maar toch bedankt voor het zeggen n_n


    Bored.

    (...)
    Nee, daar kunnen we niets mee. VF zegt: This user does not exist.
    Nutteloos dus, maar toch bedankt voor het zeggen n_n

    Graag gedaan.:x


    ok

    Die jongen hebben we inderdaad al aangepakt ;)
    Maar hij is sinds 31 aug niet meer online geweest.

    Hoe diep kun je zakken.


    -

    Hoe diep kun je zakken?

    Net zo diep als de Grote oceaan :'D


    ok

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=77687&message=66 Ik ben eerder op zijn proff geweest, toen stond het vol foto's, en die zijn allemaal verwijderd maar deze staat er opnieuw op

    heel vaag :x


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nu staat er niet bij dat hij het is dus mag het wel.

    hey girls,
    vraagje?(:
    hoe weten jullie het zó zeker dat
    emobyy fake is? als jullie die foto op een of andere andere site hebben gevonden, mag ik de link dan,alstu?(:
    baibai<3


    your eyes are like stars in the night.