• Ik heb hier zo'n haat aan...
    Toen ik een nieuwe tas uit ging zoeken voor dit schooljaar, vond mijn moeder dat ik een rugzak moest (OMG). Ik had er opzich niet een probleem mee als ik een leuke zou kiezen. Maar jaah, ik heb nu dus een superleuke, bruine, leren winterjas en ik weet dat dat er super erg uitziet met die tas. Wat moet ik doen?? xx


    Being happy is a choice ~

    Draag de jas& de tas nooit samen (:?
    Of kijk of je één van ze terug kan brengen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Like you care wat anderen van je denken? De belangrijke mensen zien je toch zonder die jas. De enige die je dus zien met een jas en een rugzak zijn mensen die je toch niet kent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    o.o ... move on? Get over it?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MustacheMe schreef:
    Draag de jas& de tas nooit samen (:?
    Of kijk of je één van ze terug kan brengen?


    Dat laatste gaat sws niet... Ik kan wel ff kijken of ik een tas 'erbij' mag en dan draag ik die andere tas gewoon niet meer (A)


    Being happy is a choice ~

    Sorry maar de hele wereld loopt toch gewoon met een rugzak? xd

    Niet moeilijk doen en gewoon samen dragen. Wat maakt het nou weer uit dat ze niet zo geweldig samen gaan, je heb je jas alleen even buiten aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    I guess you're right... Dan maar samen (A)


    Being happy is a choice ~

    je tas in je fietsentas doen als je met die jas fietst. of niet zeiken.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oké, als er nu iets is waar ik me echt nooit zorgen over maak, is het wel of mijn boekentas bij mijn jas past, lol. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook een rugzak, zowat 60% van mijn school? Wel geen oversized exemplaar,maar je gaat echt niet dood van een rugzak di eniet bij je vest matcht hoor (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    StJimmy schreef:
    Niet moeilijk doen en gewoon samen dragen. Wat maakt het nou weer uit dat ze niet zo geweldig samen gaan, je heb je jas alleen even buiten aan.

    Idd doe niet moeilijk, alsof mijn tas en jas zo geweldig bij elkaar staan. Mn tas is met paars, en mn jas met rozexD Niet heel overdreven ofzo, maar echt mooi staat het niet. Whatever. Heb er schijt aan. Sws vind ik die schoudertassen maar irritant.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    First world problems. Shut up, woman.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tas aan je stuur hangen, doe ik altijd, maar ik heb een handtas, hoewel ik het soms ook met mijn Eastpak doe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat is er nou erg aan? Je moet toch ergens je boeken in doen.
    Als je het zo erg vindt moet je fietstassen kopen of je tas aan je stuur hangen.


    Destroy what destroys you.

    Ik begrijp je wel. Ik voel me ook ongemakkelijk als ik omwille van een bepaalde reden kleren/accesoires draag die niet bij elkaar passen of gewoon belachelijk zijn. Zo had ik een paarse Eastpack rugzak voor school, en ja, tot het vierde middelbaar was dat wel 'cool'. Maar nu vind ik persoonlijk dat paars echt belachelijk en mijn kledingsstijl is ook hard veranderd, dus mijn outfits passen totaal niét bij zo'n felle kleur. Ik mocht van mijn mama geen nieuwe rugzak, omdat dat toch vrij duur is. Ik heb in een tweedehandswinkel een versleten kakibruine Eastpack gevonden voor een leuk prijsje, helemaal wat ik zocht eigenlijk. (:

    Misschien kan je met je zakgeld ook eens op zoek naar een goedkopere rugzak die je bij die jas past? De andere rugzak kan je dan dragen als je de jas niet aanhebt.


    If we had not a soul, music would have created it.